AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Det er to år siden bruddet. Tok det veldig tøft. Dater nå en mann og det begynner å bli seriøst. Liker han godt. Men i det siste kjenner jeg av og til et savn etter eksen. Er dette normalt når man er i en prosess med å knytte seg til et nytt menneske? Anonymkode: 4987b...675 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Fire år her, og fortsatt savn. Har ikke begynt med dating enda, for jeg frykter det bringer opp mye følelser og tanker. Tror kanskje det er naturlig at det kan bli litt slik, for da tenker man tilbake på det man hadde. Anonymkode: 37738...ad5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Jeg savner iblant alle mine ekser, men mest han jeg var sammen med sist. Og jeg er nå lykkelig med ny samboer. Men kan savne sider ved eksen nåværende ikke har i like stor grad osv. Betyr ikke at jeg ikke elsker kjæresten jeg er sammen med. Tror jeg bare er en person som fort knytter meg til andre og synes det er trist med brudd, uansett. Lov og naturlig å savne, tenker jeg. Anonymkode: d2eed...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå