AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Skrevet 29. september 2024 Jeg har vært kontant forkjølet og snufsete siden starten av dette året. Hver morgen står jeg opp og må snyte meg masse, nye masse og føler meg litt forkjølet. Noen ganger føler jeg at jeg har feber. jeg jobber mye, typ 12-14 timer hver dag. Fra jeg står opp, til jeg legger meg. Kontorjobb, så mye foran pc. Dro til legen i sommer og fikk en nesespray, følte den dempet forkjølelsen litt ned, men nå er det tilbake igjen - nesten med engang jeg begynte å jobbe. Har bestilt time hos legen, men er redd det er noe kreft. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid tenker det verste. Noen her som også alltid tenker eller tenkte sånn, Hvordsn unnslippe? Anonymkode: 48701...981
Lava Anne Skrevet 29. september 2024 #2 Skrevet 29. september 2024 Ingvar Wilhelmsen. Les ham. Og er dette noe som hemmer deg og skjer ofte, så finnes det psykologisk behandling mot hypokonder, som visstnok skal være veldig effektiv. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 Lava Anne skrev (Akkurat nå): Ingvar Wilhelmsen. Les ham. Og er dette noe som hemmer deg og skjer ofte, så finnes det psykologisk behandling mot hypokonder, som visstnok skal være veldig effektiv. Dette. Ingvar Wilhelmsen er gull. Vet ikke om han holder foredrag lenger, eller om man kan få sett opptak noe sted, men det anbefales også. Og så evt. psykolog i tillegg. Anonymkode: 6a556...b1c 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette. Ingvar Wilhelmsen er gull. Vet ikke om han holder foredrag lenger, eller om man kan få sett opptak noe sted, men det anbefales også. Og så evt. psykolog i tillegg. Anonymkode: 6a556...b1c Han holder ennå foredrag Anonymkode: eac8b...6d1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #5 Skrevet 29. september 2024 Tipper du har kronisk forkjølelse pga stress. Stress gir mer infeksjoner. Hvorfor jobber du så mye? Hva gjør du på fritiden? Det er neppe kreft som vil ta livet av deg, men mangel på aktivitet og annet «livsinnhold». Anonymkode: 6f704...9e4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Skrevet 30. september 2024 Fra en som faktisk har kreft; Ikke kast bort livet på å jobbe døgnet rundt!! Anonymkode: bf340...996 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #7 Skrevet 30. september 2024 Støtter forslag om Ingvar Wilhelmsen. Er også glad i appen Tankevirus (gratis og laget av en norsk psykolog). Anonymkode: 622ea...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå