Gå til innhold

Spit on that thing - hot or not

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjønnslemlestede menn dessverre med utørket og trælete penis som trenger dette.

Anonymkode: 977f7...040

Trælete penis, der sa du det! Jeg har hatt sex med kun én omskjært mann i mitt liv, og penisen hans var rett og slett skikkelig ubehagelig å ta på og å ha i munnen. Jeg har bare ikke funnet det rette ordet for å beskrive den før nå. Men ja, tørr og trælete er den riktige beskrivelsen.

PS. Det er ikke meg det er synd på, altså. Fyren brukte en evighet på å få utløsning, så nerveskader og nedsatt følsomhet har han garantert. Triste greier. "Heldigvis" ble han omskjært da han var et lite barn (muslim), så han vet forsåvidt ikke hvordan det er å ha en ikke-lemlestet penis.

Anonymkode: a7f42...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg mener egentlig det. Men opplys meg gjerne.

Anonymkode: a2fe5...84e

La meg hvert fall si dette. Du har levd et helt liv med dårlig runking hvis du aldri har brukt glid.

Anonymkode: 50d8e...109

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La meg hvert fall si dette. Du har levd et helt liv med dårlig runking hvis du aldri har brukt glid.

Hvis man har forhud, så trenger man ikke glidemiddel. Det er her forhuden kommer inn … Har du forhud? 

Når det er sagt, så er smaken som baken. Noen synes nok opplevelsen blir bedre med glidemiddel selv om de har forhud. Det må så klart respekteres. 

Anonymkode: 0595c...b98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke bekymre deg for meg! Jeg har over 35 års erfaring med god runking, og jeg har naturligvis også prøvd med olje eller glidemiddel. Men det ødelegger hele opplegget for meg. Får jo ikke forhuden til å gå fram og tilbake da. Alt blir bare glatt, taket glipper og alt blir bare søl. Jeg kommer helt ut av rytmen av det.

Men hvis andre med og uten forhud synes det er fint, så kos dere med det.

Uansett så har jeg ikke observert noe spytting, eller fått noen spørsmål om det fra mine partnere - så jeg tror ikke det er så vanlig.

En sloppy blowjob sier jeg selvfølgelig ja til likevel! 

Anonymkode: a2fe5...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Både pikken og jeg har generelt vært veldig fornøyd uten glid... med suksessfaktor på 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (2 timer siden):

Både pikken og jeg har generelt vært veldig fornøyd uten glid... med suksessfaktor på 100%.

Kunne sikkert fått det til med sand i neven også, men vi må vel innrømme at det blir bedre med litt god glid.

For min del er det ikke hva som er mulig å få til å virke, men heller hvordan man kan få det ennå bedre. Dama må gjerne spytte på den med et glimt i øyet, jepp det er hot og man vet at man ikke har med en primadonna og gjøre.

Anonymkode: c5720...490

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...