AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Del Skrevet 29. september 2024 hei, føler ofte på et savn etter to gamle kompiser jeg vokste opp med. Men har mistet kontakten, siden interessen fra deres side ikke var gjensidig, så orker ikke mer å "jobbe" for å beholde vennskapene. Men hvordan kan jeg glemme disse? Føler jeg sitter med en slags sorg etter å ha mistet barndoms kompisene mine og at jeg tydeligvis ikke var/er like viktig for de. Han ene har jeg kjent siden barndomsskolen og han andre siden jeg var 15. Jeg er nå 42år. Mistet kontakt med han ene for snart 3 år siden, etter å ha hatt jevnlig kontakt gjennom hele oppveksten. Han andre har det vært mer av og på de siste 20 årene siden vi alltid har bodd i forskjellige byer, så mer naturlig at ting dabbet av. Men noen tips for å bearbeide sorgen etter tapet av gamle venner man har delt mye godt og vondt sammen med opp gjennom oppveksten? Dette er to personer som har betydd mye for meg gjennom livet, så svier ekstra når jeg helt klart ikke er prioritert i deres liv! Det er vel kanskje også litt "story of my life", vært mye ensom og andre valget opp gjennom oppveksten! Anonymkode: f50f6...4da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 3. oktober 2024 #2 Del Skrevet 3. oktober 2024 Men er det slik at de ikke er interessert i kontakt i det hele tatt? Eller skyldes det ulike faser av livet hvor man er opptatt med ulike ting? Eventuelt ulik oppfattelse av hvor ofte man må ha kontakt for å være venner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 3. oktober 2024 #3 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 20.49): Men noen tips for å bearbeide sorgen etter tapet av gamle venner man har delt mye godt og vondt sammen med opp gjennom oppveksten? Dette er to personer som har betydd mye for meg gjennom livet, så svier ekstra når jeg helt klart ikke er prioritert i deres liv! Det er vel kanskje også litt "story of my life", vært mye ensom og andre valget opp gjennom oppveksten! Det er helt greit å kjenne på skuffelsen over et vennskap som har dabbet av...Å lære seg å håndtere slik forandringer er faktisk ven veldig god mulighet til å dyrke selvstendighet inn i sitt eget liv så det er viktig å se fremover også. Å klikke med nye mennesker kan man gjøre hele livet.. Håper du føler deg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå