Gå til innhold

Er oppe i Finnmark og jobber for tiden, fy og søren så lite og elendig dekningen til telia er!


AnonymBruker

Bruker du Telenor eller telia her i nord?  

7 stemmer

  1. 1. Bruker du som er i nord telia eller Telenor?

    • Telenor
      5
    • Telia
      2


Anbefalte innlegg

Jeg jobber nå nord i Finnmark fylke og har i dag onecall altså telia dekning, aldri vært i et område med så elendig dekning over så store områder som her, selv tettsteder er det ikke mobildekning! Snakker med kollegaer og andre her oppe og samtlige bruker Telenor, hvordan i all verden kan telia la være å bygge ut nettet i nord? Vet de ikke at Finnmark er en del av Norge?? Blir bytte til Telenor nå den 30. 

fint om de av dere som bor eller oppholder dere i Nord-Troms og Finnmark svarer på om du bruker Telenor eller telia sitt nett

Anonymkode: b4f97...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telia har god dekning i Oslo, samt noe dekning i Bergen og Trondheim. Ellers er det store hull. Men sånn blir det når de har halvparten så mange basestasjoner som Telenor.

Anonymkode: 34d85...b2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Telia har god dekning i Oslo, samt noe dekning i Bergen og Trondheim. Ellers er det store hull. Men sånn blir det når de har halvparten så mange basestasjoner som Telenor.

Anonymkode: 34d85...b2a

Ja de har helt ok dekning i Sør-Norge men her i Finnmark er dekningen omtrent totalt fraværende, blir heldigvis bytte til Telenor i dag kl 16:00 

Anonymkode: b4f97...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ice i Finnmark. Billigere og de bruker Telenors nett ved behov. Det var et sted vi pleide å være hvor dekning var ustabil, men det gjaldt også de med telenor-abonnement. Jeg personlig vil aldri ha noe kundeforhold med Telenor. 

Anonymkode: 81a73...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Telia har god dekning i Oslo, samt noe dekning i Bergen og Trondheim. Ellers er det store hull. Men sånn blir det når de har halvparten så mange basestasjoner som Telenor.

Anonymkode: 34d85...b2a

Tror ikke du skjønte noe av HI.

Anonymkode: c4f0e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Brukte ice i Finnmark. Billigere og de bruker Telenors nett ved behov. Det var et sted vi pleide å være hvor dekning var ustabil, men det gjaldt også de med telenor-abonnement. Jeg personlig vil aldri ha noe kundeforhold med Telenor. 

Anonymkode: 81a73...556

ICE har aldri brukt Telemors nett.

Anonymkode: c4f0e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt til Happybytes, de har garantert Telenor dekning - og er mye billigere enn Telenor sine mobilabonnement. 

Jeg betaler 198 kr for 12 GB.

Telenor skal ha 359 / 409 kr for 10 GB.

Anonymkode: 63faa...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telia, eller gamle Netcom, er helt elendige i utkantene, det fungerer bare midt i byen, men rett utfor not so much. Jeg bor 30 min unna en stor by i ved en fjord og her er telia helt fucka. 

Anonymkode: 314b3...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som yrkessjåfør er Telenordekning å foretrekke. 
 

Byttet fra Telenor til Talkmore og fikk litt mer for pengene. Telia og Ice nekter jeg å prøve, kjenner ca INGEN som ikke har byttet tilbake etter å ha prøvd. 

Anonymkode: 357e0...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

ICE har aldri brukt Telemors nett.

Anonymkode: c4f0e...1c7

Før nå i 2025:

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/lwOla9/ice-bytter-ut-telia-med-telenor?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row5_pos2&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_bandit-2-

Anonymkode: c4f0e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 14.49):

Tror ikke du skjønte noe av HI.

Anonymkode: c4f0e...1c7

Joda.

Anonymkode: 34d85...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...