Gå til innhold

TIdligere flamme sender snapper ofte, skjønner ikke intensjonen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en veldig heftig fling i vinter, men jeg var på vei ut av forhold så det hele ble litt messy og han avsluttet det.
Jeg har slitt med å komme over ham og tatt en del kontakt. Han har sagt han kunne være åpen for noe mer senere, i august avviste han meg derimot etter en tur vi hadde vært på byen.
For å komme over ham, har jeg faset ham ut, vi har mange felles venner og ses nå og da. Men nå sender han meg med et snaps og vi skriver litt. Jeg passer på å aldri skrive først, men ser altså at han jevnlig tar kontakt.
En del av meg vil jo fortsatt ha ham, men jeg lurer: Menn som bare sender selfie av seg selv fra hytta, sånne helt vanlige ting, er det noe de gjør bare helt uten grunn? Skjønner ikke hvorfor han kontakter meg om han er helt uinteressert.

Anonymkode: b121e...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha oppmerksomhet fordi ingen andre gir han det. Lett å smigre ei som var interessert. Han har neppe forandret mening, så hvorfor ikke bare slette og blokke så viser du han at du har gått videre? 

Du sparer deg selv for mye da.

Anonymkode: 22b63...5e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde en veldig heftig fling i vinter, men jeg var på vei ut av forhold så det hele ble litt messy og han avsluttet det.
Jeg har slitt med å komme over ham og tatt en del kontakt. Han har sagt han kunne være åpen for noe mer senere, i august avviste han meg derimot etter en tur vi hadde vært på byen.
For å komme over ham, har jeg faset ham ut, vi har mange felles venner og ses nå og da. Men nå sender han meg med et snaps og vi skriver litt. Jeg passer på å aldri skrive først, men ser altså at han jevnlig tar kontakt.
En del av meg vil jo fortsatt ha ham, men jeg lurer: Menn som bare sender selfie av seg selv fra hytta, sånne helt vanlige ting, er det noe de gjør bare helt uten grunn? Skjønner ikke hvorfor han kontakter meg om han er helt uinteressert.

Anonymkode: b121e...e54

Han hekter deg, og vil ha oppmerksomhet.  ( XX liker meg, la meg se om jeg får blusset opp litt i følelsene hennes og så får jeg kanskje litt mer mat til egoet om hun prøver å jage meg litt, og så kan jeg avvise og føle meg bra )

Anonymkode: e2195...8ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...