AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Skrevet 29. september 2024 Har en på snart 5 år som er helt ekstrem på å spise snørr. Det graves langt oppi nesen og rett inn i munn. Både hjemme, i besøk, på buss. Det er så ufattelig ekkelt og jeg holder snart på å bli sprø. Har prøvd ordentlige samtaler hvor vi snakker om bakterier, veilede ved å vise at vi bruker papir. Noen med råd? Jeg har null tålmodighet igjen. Anonymkode: aa87d...e86
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #2 Skrevet 29. september 2024 Gro negl, kjøpes på apoteket, kan brukes til mye mer enn bare å kurere neglebiting.. Anonymkode: bee46...865 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 Jeg er voksen mor og har enda ikke klart å slutte, venter i spenning her til tips å slutte for ja, det er ekkelt Anonymkode: 25aa2...ebe 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 Alle ”spiser” snørr. Enten utvendig eller innvendig. Anonymkode: c6d91...09f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #5 Skrevet 29. september 2024 Bakteriemessig så er det største problemet at han putter fingrene i nesa. Vi svelger masse snørr hver dag alle mann. Men at det strider mot de sosiale kodene våre å mumse i seg snørr etter masse graving, det er jeg helt enig i! Barnet mitt har stort sett greid å lære seg til at man ikke gjør sånt blant andre. Anonymkode: a0101...8cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå