Gå til innhold

Pizza Grandiosa

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Grændis er ikke mat, i beste fall vomfyll, men det skal litt til før det blir fullt i magan av den også.

Når Bjørnemannen og kompisen hans skal "lage middag" til bare seg selv (altså til to gutter) pleier de å steike seg fire grændiser. Det forsvinner glatt, har jeg hørt.

Forøvrig så må jeg jo legge til at Granidosa ser ut som på esken, og smaker som esken. Ikkeno' lureri der i hvert fall! ;)

Skrevet (endret)
Forøvrig så må jeg jo legge til at Granidosa ser ut som på esken, og smaker som esken. Ikkeno' lureri der i hvert fall! ;)

Godt argument. Den skal jeg huske :)

Har ikke spist ferdigpizza på mange år, men kan huske at det ikke var noe problem å glefse i seg en hel hver om vi var sultne.

Endret av skrue
Skrevet

I dag hadde vi faktisk Grandiosa og siden mannen var så kjempesulten kjøpte vi to pizzaer. Vi spiste nesten én... Så nå har vi en pizza (og litt til) som mannen kan ha til nattmat når han kommer fra fest en gang i natt! :ler:

Skrevet

Vi er to stk. En blir for lite og to er for mye - så vi ender alltid opp med å steke to. Men som oftest når vi har frossenpizza steker vi en grandis og en liten en (Orginale eller Dr Oeteker Mozerella)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...