Gå til innhold

Pizza Grandiosa

Anbefalte innlegg

Gjest annonymm
Skrevet

Vi er en familie på tre personer, og må steke to grandiosaer for at det skal holde. Hadde sikkert rukket med èn, men da er det en som blir sittende igjen sulten (yess, en mann, ja) etterpå.

Hvor mange er dere i familien, og hvor mange grandiosaer må dere steke for at alle skal få spist seg mett til middag?

(Og hvor mye spiser dere selv?)

Skrevet

Vi er to voksne og spiser en hel. (Men grandiosa er ikke middag etter min mening).

Skrevet

Nå er jeg ikke akkurat en tilhenger av grandiosa, men om min datter får overtalt meg til at vi skal ha det til middag spiser vi max en. Det ligger ofte noen biter igjen også.

Vi er bare oss to.

Skrevet

2 stykker til to voksne og en treåring. Det blir aldri noe til overs. :forvirret:

Skrevet

Vi har vært 3 voksne, og da spiste vi 2 hele.. Hvis min storebror hadde vært tilstede de dagene så hadde grandis vært uaktuelt, siden han spiser 2 alene :)

Skrevet

Hvis vi bruker Grandiosa til middag så steker jeg to til mannen og meg. Da spiser vi oss mette og mer enn det, og det hender at det er litt igjen, men ikke alltid.

Skrevet

Aldri Grandiosa til middag - men det hender seg at vi kan ta det til kvelden for guttungen sin del. Da blir det en på deling til meg og guttungen og en til mannen min. I tillegg bruker vi å ha salat til. Blir litt mer mat og litt bedre da synes jeg.

Skrevet

Hvis vi en sjelden gang har Grandiosa må jeg steke to stk for mannen spsier en alene (vi er bare to) :)

Men det blir litt igjen da for jeg orker jo ikke å spise en hel en.

Skrevet

Selv spiser jeg ikke Grandiosa - men begge mine gutter må ha en hel hver - for at de skal bli mette.

Skrevet
Hvis vi en sjelden gang har Grandiosa må jeg steke to stk for mannen spsier en alene (vi er bare to) :)

Men det blir litt igjen da for jeg orker jo ikke å spise en hel en.

Samme her, så jeg har begynt å kjøpe en stor og en liten siden det alltid er en halv igjen som må kastes.

(Nå er ikke Grandiosa mat da! Det er i beste fall nødproviant!)

Skrevet

ja, det er jo så mange frossen pizzaer som er mye bedre enn grændis. Noen ganger er jeg i tvil om jeg har tatt feil av pappplata pizzaen ligger på og stekt opp den ved en feiltakelse. Smaker omtrent det samme :forvirret:

Men jeg spiser ca en halv grændis. Hvis pizzaen skal vare til flere personer vil jeg jo råde deg til å legge på litt ekstra fyll. jeg pleier å gjøre det, men da orker vi ikke en hel halv pizza pr pers. :)

Skrevet
Aldri Grandiosa til middag - men det hender seg at vi kan ta det til kvelden for guttungen sin del. Da blir det en på deling til meg og guttungen og en til mannen min. I tillegg bruker vi å ha salat til. Blir litt mer mat og litt bedre da synes jeg.

Det er ikke greit med Grandis til middag, men som kveldsmåltid er det OK?

:klø:

Skrevet

Jeg og typen spiser nesten to hvis vi er sultne.

Synes godt man kan ta Grandiosa til maiddag en sjelden gang, men ikke ukentlig for min del.

Skrevet

Jeg og min kjære deler en frossenpizza som regel, pleier ikke å spise Grandis da, men det er jo det samme.

Skrevet

Hos oss går det med nesten 2. Da er det til sambo og datter.

Grandis er yndlingsmaten til 13åringen så hun spiser ca. 3/4 pizza/pappskive m/lite ost.

De dagene vi har grandis til middag så spiser jeg brødskiver med nugatti. Jeg kan ikke forgra Grandis.

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi er seks og kjøper tre forskjellige pizaer. Nsten aldri Grandis, faktisk, for den liker ikke innkjøpssjefen (ingen har nevnt at de sanver den heller).

Skrevet

En grandiosa på deling, er mer enn nok for meg og samboern. :)

Hvis jeg spiser Mozarellapizzaen fra Dr.Oeteker.. Spiser jeg selv nesten en hel.. Mmmm...

Hadde litt dilla på frossenpizza i begynnelsen av graviditeten. Er lei grandis nå.

Skrevet
Samme her, så jeg har begynt å kjøpe en stor og en liten siden det alltid er en halv igjen som må kastes.

(Nå er ikke Grandiosa mat da! Det er i beste fall nødproviant!)

Tips; del den ene frosne i to, så slipper man å kaste.

Vi har 2 stk og er to voksne. Selv blir ejg egentlig mett av en halv, men det blir ikke mannen. Og da spiser jo jeg mer også. Dumt det der..

Skrevet

to voksne, spiser en grandiosa/big one el på deling, mindre "italienske" type pizza er det en på hver.

blir ofte slik at hvis vi skal ha frossenpizza til "middag", blir det tidlig middag og så noe annen varm mat (suppe el) senere på ettermiddagen/tidlig kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...