AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #21 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvem kvinne vil se mannen sin knulle på ei annen? Skal han kysse også? Få utløsning inne i ho? Tviler på at mange ungår sjalusien da... Anonymkode: 55000...a59 Er mange som tenner på å se partner ha seg med en annen. Ikke vær så dømmende. Anonymkode: 34b37...805 5
Sefanja Skrevet 9. oktober 2024 #22 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er mange som tenner på å se partner ha seg med en annen. Ikke vær så dømmende. Anonymkode: 34b37...805 Tror det er lettere å få med en mann på trekant. Som kvinne hadde jeg i hvert fall ikke villet kjenne personen. Søk på byen/ fest kanskje? Går ut i fra at dette er noe dere begge vil?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #23 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 19.56): Vi har ei vi leker med 2-5 ganger i året. Hun får leke med begge to 🤭. K43 Anonymkode: b4e0e...380 Bare meg som hater ordet leke😳 høres ut som det er ei lita jente som skal leke i sandkassa. Anonymkode: 7a432...63c 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #24 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare meg som hater ordet leke😳 høres ut som det er ei lita jente som skal leke i sandkassa. Anonymkode: 7a432...63c Enig med deg. Leke er noe unger gjør, og det har null og niks med sex å gjøre, for å si det mildt. Blir kvalm 🤢 Anonymkode: 6e0a1...be8 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #25 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er singel kvinne (43 år) som absolutt kunne tenke meg å være denne "enhjørningen". Jeg har aldri hatt trekant, men siden jeg nå er singel tenker jeg at det er en gylden anledning til å prøve det. Jeg matchet med et par på Tinder for en stund siden. Ut i fra bildene syns jeg de så ut som et attraktivt par, og jeg var villig til å møte dem for å se om kjemien stemte for å ta det videre. Det viste seg at de bare var i byen på reise og jeg hadde ikke anledning til å møte dem mens de var her, så det ble aldri noe av. Litt kjedelig egentlig. Men mitt tips vil da være å prøve å finne en partner på datingappper. For min del er det er forutsetning at det er bilder av begge to, at det er bilde av både kropp og ansikt, og en beskrivelse av hva man søker. For meg vil det også være en forutsetning at jeg får ligge med både kvinne og mann, er ikke kun interessert i å kose med damen i forholdet. Anonymkode: 511e9...770
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #26 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er mange som tenner på å se partner ha seg med en annen. Ikke vær så dømmende. Anonymkode: 34b37...805 Tror jeg ikke er mange, oppegående gifte kvinner som liker å se mannen sprute inne i en annen dame, nei. At det er et og annet unntak som det er i alle regler er greit, men ikke mange. Anonymkode: 55000...a59 4
Snublefot62 Skrevet 9. oktober 2024 #27 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror jeg ikke er mange, oppegående gifte kvinner som liker å se mannen sprute inne i en annen dame, nei. At det er et og annet unntak som det er i alle regler er greit, men ikke mange. Anonymkode: 55000...a59 Hvorfor er det viktig å presisere "oppegående"? Og hvorfor er det så viktig å vite antall på andre som gjør noe samtykkende de har lyst til? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #28 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men mitt tips vil da være å prøve å finne en partner på datingappper. For min del er det er forutsetning at det er bilder av begge to, at det er bilde av både kropp og ansikt, og en beskrivelse av hva man søker. For meg vil det også være en forutsetning at jeg får ligge med både kvinne og mann, er ikke kun interessert i å kose med damen i forholdet. Anonymkode: 511e9...770 Vi er ikke helt ukjente med å invitere, men foreløpig er par og grupper det vi har prøvd. Enten det er på en datingapp, eller Spicy Match, Cupido, etc, så kan du ikke forvente profiler med ansiktsbilder, og ingen forventer det av deg heller, før kontakt er etablert. Da gir du enten en kode til bildemappe, eller dere går på Snap. Kroppsbilder, og en god beskrivelse av ønsker og preferanser, bør være der fra starten. Det er lurt å teste som singel, men tenk også på å ta med deg noe av det inn i neste parforhold. Å ha et litt sosialt og spennende sexliv som godt voksen, er en stor berikelse for oss. Anonymkode: b08c6...7af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #29 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare meg som hater ordet leke😳 høres ut som det er ei lita jente som skal leke i sandkassa. Anonymkode: 7a432...63c Helt enig. Folk som bruker ordet "leke" om sex tenker jeg automatisk er dårlige i senga. Anonymkode: 79bdc...625 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #30 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig. Folk som bruker ordet "leke" om sex tenker jeg automatisk er dårlige i senga. Anonymkode: 79bdc...625 Eller dildo/sexleketøy Anonymkode: 55000...a59
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #31 Skrevet 9. oktober 2024 datingapper eller sexarbeider Anonymkode: bb21a...3e2
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #32 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare meg som hater ordet leke😳 høres ut som det er ei lita jente som skal leke i sandkassa. Anonymkode: 7a432...63c Hvis du hater ordet "leke" så mye, er du vel heller mere moden for sandkassa🤭 Leke med hverandre.. Leke med seg selv.. Lekenhet. Er jo mye brukt i mange seksuelle sammenhenger, og ordets betydning er egentlig bare å vise munterhet og ha det gøy sammen👍 2
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #33 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Helt enig. Folk som bruker ordet "leke" om sex tenker jeg automatisk er dårlige i senga. Anonymkode: 79bdc...625 Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #34 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.11): Mer konkrete eksempler på hva "gullkanting" innebærer? Anonymkode: 82d2e...511 Skjem henne bort, tenk litt sugardaddy, kjemitreff hvor dere spanderer inngang på the Well, en bedre middag og inviterer til et hotellrom med boblebad osv. Husk at hun kan velge i hundrevis av par som ønsker det samme som dere, og veldig mange av disse er mer erfarne og attraktive, og mange har også idiotisk mye penger.Hvis dere skal sette opp en smørbrødliste med egenskaper hun skal ha kan dere lilke gjene bestille en esorte, hvis dere vil at hun skal komme til dere må dere tenke på hva dere kan tilby. Jeg unicornet litt da jeg var yngre, og det er kanskje rundt 1 av 20 par der ute som fremstår aktuelle å vurdere. Resten vil lykkes bedre dersom de søker et par på samme nivå, så vil to par få oppfylt drømmen samtidig. Anonymkode: ae3e0...3e2 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #35 Skrevet 10. oktober 2024 Snublefot62 skrev (På 9.10.2024 den 15.00): Hvorfor er det viktig å presisere "oppegående"? Og hvorfor er det så viktig å vite antall på andre som gjør noe samtykkende de har lyst til? De fleste «oppegående» har ihvertfall orden på spørreordene😜 Hvem kvinne…😳 Anonymkode: 6c1c3...9b1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #36 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 13.29): Bare meg som hater ordet leke😳 høres ut som det er ei lita jente som skal leke i sandkassa. Anonymkode: 7a432...63c Bruke ordet "leke" og faktisk leke er helt fullstendig normalt. Når man bruker ordet "leken, f.eks hun/han er leken" så tenker ingen på barn, men kun voksne... Anonymkode: 7d79e...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #37 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 15.32): Helt enig. Folk som bruker ordet "leke" om sex tenker jeg automatisk er dårlige i senga. Anonymkode: 79bdc...625 Hehe...gøy med ironi..😅 Anonymkode: 7d79e...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #38 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruke ordet "leke" og faktisk leke er helt fullstendig normalt. Når man bruker ordet "leken, f.eks hun/han er leken" så tenker ingen på barn, men kun voksne... Anonymkode: 7d79e...7ae Jeg tenker på hunder og katter. Anonymkode: 6e0a1...be8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #39 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker på hunder og katter. Anonymkode: 6e0a1...be8 Hvorfor ikke bruke "pussy" da? Anonymkode: 55000...a59
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #40 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker på hunder og katter. Anonymkode: 6e0a1...be8 Da er du ihvertfall leken...om du tenker på mennesker som hunder og katter...😉 Anonymkode: 7d79e...7ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå