Gå til innhold

Vekk fra helsesektoren, noen som har klart det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er psykiatrisk sykepleier og jobber i poliklinikk. Stortrives og har i hovedsak fine dager. Deilig å kunne trekke seg tilbake på eget kontor og styre dagen sin selv. Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det som skrives her, men kanskje jeg bare har vært veldig heldig. 😇 

Vi har minimum 30 min matpause, morgenkaffe og fredags kaffe. Vi avspaserer når det passer og får i stor grad ferie når vi ønsker. Folk er rause og fleksible. Jeg klarer meg også helt fin på  700.000 i året, kun dagtid. Så helse funker fint for meg! 😅👍🏼

Anonymkode: 78b76...a56

Dette var interresant. Skulle gjerne hørt litt mer med deg om jobben din! Vist du vil fortelle 😃Går det ann å sende meldinger her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 17.48):

Vil vekk fra helsesektoren, dritt lei dårlig arbeidsmiljø,stort arbeidspress, mye fravær, alltid mangel på vikarer og dårlig lønn.

noen som har funnet seg noe helt annet uten å ta ny utdannelse? Trenger råd om åssen type jobber man har mulighet til å få uten masse erfaring eller utdannelse. Helst ikke turnus da jeg er mye alene med barna i perioder. 

Anonymkode: 1e95f...b2f

Jeg var ute av arbeidslivet en liten periode. Har alltid vært i helsevesenet. Da var jeg på karriereveiledning. Jeg ville forsøke å finne meg en annen type jobb. Ble da fortalt at jeg ville tjene mindre der enn i helsevesenet,  da jeg ikke har andre utdannelser. Så jeg ble i helsevesenet. 

Anonymkode: ce8c7...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg begynte å jobbe på tilrettelagt på vgs istedenfor bolig. Elsker det. Ikke ulikt bolig, men mye bedre bemanning, dagtid og mindre stress.

Anonymkode: 2f29f...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...