AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Skrevet 29. september 2024 Når mannen min blir nok trigget av barnas oppførsel, blir han som et barn selv. I går var begge to ganske ville og herjete og hørte ikke på gjentatte beskjeder. Tilslutt ble det høylytt. 6 åringen ropte til min mann: - jeg hater deg! Da svarte han - jeg hater deg også! Han sa også at de får finne seg et nytt sted å bo og at han ikke orker å bo med oss mer. Stort sett er han en far som tar de med på masse gøy og bruker masse tid med de. Men når barna tøyer grensene går han for langt. Jeg mener han er umoden og ikke voksen. En sier da ikke slikt til barn. Hver gang dette skjer mister jeg mer og mer respekt og følelser. Det skal ikke være nødvendig å måtte veilede en voksen mann. Er det jeg som har for høye forventninger? Anonymkode: 163ff...d8c 1
Dojakitty Skrevet 29. september 2024 #2 Skrevet 29. september 2024 En ting er iallfall sikkert. Han der hadde jeg aldri klart å ta i med tang engang. Hadde blitt fysisk kvalm. 🤮 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 😳 Hvorfor herjer han med barna om han ikke klarer å takle at det går for langt? Hadde forlangt at han ble med på et foreldreveiledningskurs, ellers hadde jeg gått fra han. Anonymkode: 2e291...d66 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 Omg. Meld ham på kurs. Anonymkode: d4114...433
Fireflies Skrevet 29. september 2024 #5 Skrevet 29. september 2024 Blir gøy når skolen ringer og sier «barna sier pappa hater de og han ikke vil bo med de». Dette må tas tak i!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #6 Skrevet 29. september 2024 Tuller han? Kan det være at barna skjønner at han tuller, men at det kun er DU som ikke skjønner det? Eller at du skjønner det, men er redd for at barna blir redde? Ser ikke for meg at en far på alvor kan be ungene sine finne et nytt hjem 😱 Anonymkode: 1f50c...c6f 1
Isambard Skrevet 29. september 2024 #7 Skrevet 29. september 2024 (endret) Jeg ville likt å se situasjonen før jeg dømmer her. Det er stor forskjell på å herje og tulle litt med barna og å faktisk være 6 år i hodet. Jeg tror egentlig ikke på at han er så umoden at man skal skal ta det han er sitert på helt bokstavelig. Endret 29. september 2024 av Isambard
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #8 Skrevet 29. september 2024 Jeg har nå meldt han på foreldrekurs. Hvis han nekter å gå, skal jeg be helsestasjonen snakke med ham? Han mener selvfølgelig ikke det han sier. Men han blir så sint at han mister hodet. Sier at han blir idiot når de er idioter og ikke hører etter. Kjenner det er vanskelig å se for meg å være sammen med han lenge om han ikke slutter å oppføre seg slik. Men da må barna være alene med ham i en uke i strekk uten en voksen som griper inn. Og det vil jeg ikke. Anonymkode: 163ff...d8c 1
Dojakitty Skrevet 29. september 2024 #9 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har nå meldt han på foreldrekurs. Hvis han nekter å gå, skal jeg be helsestasjonen snakke med ham? Han mener selvfølgelig ikke det han sier. Men han blir så sint at han mister hodet. Sier at han blir idiot når de er idioter og ikke hører etter. Kjenner det er vanskelig å se for meg å være sammen med han lenge om han ikke slutter å oppføre seg slik. Men da må barna være alene med ham i en uke i strekk uten en voksen som griper inn. Og det vil jeg ikke. Anonymkode: 163ff...d8c Melder du han på uten å snakke med han? 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #10 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har nå meldt han på foreldrekurs. Hvis han nekter å gå, skal jeg be helsestasjonen snakke med ham? Han mener selvfølgelig ikke det han sier. Men han blir så sint at han mister hodet. Sier at han blir idiot når de er idioter og ikke hører etter. Kjenner det er vanskelig å se for meg å være sammen med han lenge om han ikke slutter å oppføre seg slik. Men da må barna være alene med ham i en uke i strekk uten en voksen som griper inn. Og det vil jeg ikke. Anonymkode: 163ff...d8c Hvis min hadde nekta å gå, hadde jeg kasta han ut! 50/50 deling ved brudd er ikke gitt. Spør du meg, bør fordelingen etter brudd være fordeling som var før brudd. Anonymkode: 0c5d7...fe2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #11 Skrevet 29. september 2024 Er mannen din utredet for ADHD? Anonymkode: 4fbb1...d0c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #12 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er mannen din utredet for ADHD? Anonymkode: 4fbb1...d0c Han har ADHD. Anonymkode: 163ff...d8c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #13 Skrevet 29. september 2024 Dojakitty skrev (15 minutter siden): Melder du han på uten å snakke med han? Ja. Når han ikke ser på problemet med oppførselen sin. Man sier ikke til barna sine at man hater dem! Anonymkode: 163ff...d8c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #14 Skrevet 29. september 2024 Bli med. Kanskje dere kan gå tips begge to ❤️ Anonymkode: 60d18...4e5
Dojakitty Skrevet 29. september 2024 #15 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja. Når han ikke ser på problemet med oppførselen sin. Man sier ikke til barna sine at man hater dem! Anonymkode: 163ff...d8c Enig i den. Men man behandler ikke partneren som et barn under 18 heller. Two wrongs don’t make a right 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå