Gå til innhold

Hva veier dere som er 165cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva veier dere som er rundt 165cm? Og hva ville dere sagt er innenfor normalen? Jeg er 165cm og veier for øyeblikket 54 kg. Føler jeg fortsatt ser så tykk ut og at det synlig er fett på kroppen, men sliter med å gå ned flere kilo da det ødelegger nattesøvn osv. jeg hører stadig av andre hvor tynn jeg er, men klarer ikke helt å skjønne hva de ser. Er det verdt det å presse på for å gå ned enda 4kg? 

Anonymkode: 7d8ac...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anoreksi. Look it up.. 

Anonymkode: 90b02...15d

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55. Du veier akkurat passe, om du går ned 4 til er du undervektig

Anonymkode: c88b4...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 70kg. Har litt ekstra, men det er ganske greit fordelt. Trives best rundt 62-65kg, men da må jeg sulte. Og det vil jeg ikke

Anonymkode: 24873...d86

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 65. Har gått ned 8-9 kg nylig. Vil ned noen kg til, men tenker at rundt 60 er passelig for min kropp.

Du har nok absolutt ingen grunn til å føle deg feit.

Anonymkode: 05450...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 67. Synes jeg ser fin ut.

Anonymkode: bd1ac...47e

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 166. Veier 71. 

Trives best rundt 68 kilo.

Anonymkode: 7532b...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 166 og veier 70 kg. Føler meg perfekt rundt 60-65 kilo. Å gå ned i vekt når du allerede har lav BMI har lite for seg. Har du synlig fett kan det hjelpe å trene styrke, samt spise nok proteiner. 

Anonymkode: 86800...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, spørsmålet ditt er meningsløst. Du kan ha 5 stk som er like høye og veier det samme, men som har så forskjellig kroppsfasong/fordeling av vekt at man likevel har helt forskjellige kropper/noen ser slankere/ikke slankere ut. 

Du er allerede veldig tynn, får klager på at du er for tynn, men likevel lurer du på å gå ned hele 4 kilo. 4 kilo er MYE når man allerede har lav vekt, og vitner om at du har mistet kontroll og bør oppsøke hjelp. Sånn generelt sett, uavhengig om man veier 55 eller 68 kilo, så må man trene styrke for å bli kvitt overflødig fett - IKKE sulte seg. 

Anonymkode: b4092...cc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noe høyere, 168 cm, og veier 55 kg. Jeg synes jeg er noe tynn nå, så ønsker å legge på meg rundt 3 kg. 

Anonymkode: 9c1be...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 162 cm (så bittelitt lavere), veier 49 kg (+/- en halv kg). Ser slank ut, men sunn, ikke avmagret

Anonymkode: 94718...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en person som sliter med anoreksi, så må jeg si denne tråden og spesielt trådstarter er jævlig triggende. Jeg er ansvarlig for mine egne triggere og må holde meg unna. Men andre er ikke like ansvarlige, og det er noe trådstarter burde tenke litt på. 

Anonymkode: 1e70a...c11

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som en person som sliter med anoreksi, så må jeg si denne tråden og spesielt trådstarter er jævlig triggende. Jeg er ansvarlig for mine egne triggere og må holde meg unna. Men andre er ikke like ansvarlige, og det er noe trådstarter burde tenke litt på. 

Anonymkode: 1e70a...c11

Hvilke svar oppleves som triggende? (Spør for å unngå å svare feil i fremtiden)

Anonymkode: 94718...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som en person som sliter med anoreksi, så må jeg si denne tråden og spesielt trådstarter er jævlig triggende. Jeg er ansvarlig for mine egne triggere og må holde meg unna. Men andre er ikke like ansvarlige, og det er noe trådstarter burde tenke litt på. 

Anonymkode: 1e70a...c11

Sliter ikke med anoreksi, men synes slike tråder fort beveger seg i usunne retninger. Bare hovedinnlegget gir flere varsler. Har derfor rappportert tråden. 

Anonymkode: b4092...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 96 kg. Skulle tro menn mistet interessen når man nærmet seg 100 kg, men de maser uansett.

Sist jeg veide under 60 var jeg tenåring.

Anonymkode: 54980...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...