Gå til innhold

Spørsmål om politimenn, du som lever eller har levd med en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de jevnt over mer dominerende/alfa enn andre menn på hjemmebane? 
Beskytteren, den som tar kontroll osv?

Anonymkode: c0e78...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like forskjellige som vi er!

Anonymkode: d99da...867

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ville vært skeptisk til det. Skulle ting gå skeis mellom dere, og du skulle trenge politi pga han, så vil de beskytte hverandre 

Anonymkode: 8b32c...ff9

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Datet en politimann som SÅ veldig dominerende/alfa ut, men det var han ikke. Han var veldig anonym og kjedelig uten uniformen dessverre😒

Anonymkode: ac8ef...332

• Liker 1
Skrevet

...og så gikk jeg på én date med en politimann som gjennom hele daten sutret over at han hadde blitt "stalket" av ei dame🙄

Anonymkode: ac8ef...332

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Like forskjellige som annet folk.  Jeg knullet en kvinnelig politietterforsker, hun var kåt og heit som bare det.

Anonymkode: ace4a...9ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Like forskjellige som annet folk.  Jeg knullet en kvinnelig politietterforsker, hun var kåt og heit som bare det.

Anonymkode: ace4a...9ea

Jeg også, kåt og heit og veldig veldig sub

Anonymkode: 96c20...739

Skrevet

Eksen min er politi og han var svært lite dominerende da vi var sammen ihvertfall. 

Ikke politi, men mannen min har vært befal i forsvaret i 14 år. Har vært i Afghanistan og Mali og er godt trent med tatoveringer. Bare sånn for å støtte opp under generaliseringen. 

Han tar av salgstøvlene og tar på pusetøflene når han kommer hjem. Myk som smør.

Poenget er egentlig bare at det er et veldig rart spørsmål. Alle menn er forskjellige og at de har et dominant yrke sier lite om hvordan de er som person. 

Anonymkode: 70422...e3a

• Liker 9
Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere legger i «alfa» her? Dominerende? På hvilke måte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Poenget er egentlig bare at det er et veldig rart spørsmål. Alle menn er forskjellige og at de har et dominant yrke sier lite om hvordan de er som person.

Ja, det bli like dumt som de som tror at komikere er morsomme 24/7 privat.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er bare mine erfaringer. Men mitt inntrykk er at de med stort ansvar, sjefer og de som må være autoritær i jobben, de er oftere underdanig seksuelt. Mulig det er forskjeller på kjønn her, men de fleste kvinner jeg møtte som ønsket å være veldig underdanig seksuelt, de hadde stort ansvar ellers i livet og trenger å koble det av med å legge kontrollen i andres hender, og motsatt med de som var dominante. Og hørt mange i bdsm miljøet si det samme 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette er bare mine erfaringer. Men mitt inntrykk er at de med stort ansvar, sjefer og de som må være autoritær i jobben, de er oftere underdanig seksuelt. Mulig det er forskjeller på kjønn her, men de fleste kvinner jeg møtte som ønsket å være veldig underdanig seksuelt, de hadde stort ansvar ellers i livet og trenger å koble det av med å legge kontrollen i andres hender, og motsatt med de som var dominante. Og hørt mange i bdsm miljøet si det samme 

Stemmer sikkert for mange.

For meg personlig er det ikke slik. På jobb er jeg leder og beslutningstaker. Seksuelt finnes jeg ikke submissiv i det hele tatt. Jeg tenner ikke på å motta i det hele tatt. Jeg vil ha (og har) en partner som liker at jeg tar styringen og kontroll.

Nå er jeg ikke så opptatt av sex og ønsker relativt sjeldent å ha sex, men slik er det nå en gang de få gangene jeg vil ha sex.

Når det kommer til andre ting i livet som ikke er jobb, så skyr jeg beslutninger som pesten. Aller helst ønsker jeg ikke en gang å bestemme selv hva jeg skal ha på brødskiven en gang. Bestem gjerne hva vi skal ha til middag, hvilken film vi skal se, hvor vi skal på ferie osv.

For ordens skyld er jeg mann

Anonymkode: b06fb...813

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det har vært påpekt i diverse artikler nettopp det du sier. At det er den mannlige sjefen som vil bli spanket. Om det bare er en hypotese vet jeg ikke. Men tenker generelt at et menneske aldri bare er en ting. Det har så mange sider. Man kan være veldig dominerende på noen områder, og underdanig på andre. Personlig besitter jeg begge sider seksuelt, kan være både dominerende og underdanig. Som oftest har jeg den dominerende rollen, men faller like naturlig å innta den underdanige når damen trenger å dominere

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 12.26):

Det kommer an på både person og stilling. Du vil for eksempel sannsynligvis finne at de som jobber i Beredskapstroppen nok generelt kan være roligere og "mykere" enn andre på privaten. Det har noe med hva slags personer som velges ut og kommer gjennom nåløyet.

• Liker 2
Skrevet
jabx skrev (57 minutter siden):

Det kommer an på både person og stilling. Du vil for eksempel sannsynligvis finne at de som jobber i Beredskapstroppen nok generelt kan være roligere og "mykere" enn andre på privaten. Det har noe med hva slags personer som velges ut og kommer gjennom nåløyet.

Tror du har et godt poeng her, og det stemmer også med min mann og hans tidligere kolleger som er veldig rolige og avkjølte menn helt uten behov for å hevde seg.

Høyst sannsynlig har de kommet langt innenfor områdene de jobber i nettopp pga den egenskapen, og ikke fordi de er "alfamenn" som har behov for å kjekke seg og dominere. Slike egenskaper er vel gjerne det som gjør at de faktisk ikke er egnet, fordi dominerende personligheter drives til "makt" på feil grunnlag og lukes ut tidligere.

Anonymkode: 70422...e3a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Prester er mer alfa og dominerende, men ikke så sexy i uniform. Du for sjelden i pose 

Anonymkode: 4d4ec...4ec

• Liker 1
Skrevet

Og sekk

Anonymkode: 4d4ec...4ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 12.26):

Litt enkel du ve? De er selvfølgelig akkurat like ulike som alle andre! 

Min far var politi i alle år. Myndig når det trengtes, men absolutt ikke dominerende. Jovial, tålmodig, blid, inkluderende, glad i mennesker. Er kjærlig far. Kollegene hans, som jeg kjenner MANGE av, har sine personligheter. 

Anonymkode: 602d0...29a

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (16 timer siden):

Ja, det bli like dumt som de som tror at komikere er morsomme 24/7 privat.

Jaja, det er lov å drømme da.... 🤣

• Liker 1
Skrevet

Datet en politi jeg dumpet først og fremst fordi han også var altfor mye politi privat også. Om du legger en bag igjen i bilen så ditt og datt, og så videre. All erfaring om ting som kunne gå galt ble del av kommunikasjon, på en veldig belærende måte, og så hadde han liksom så belegg for alt siden han var politi og hadde erfaring. 🙄

Anonymkode: 6d22d...d44

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...