Gå til innhold

latex allergi?

Gjest roxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tillegg har jeg merket at eg ikkeer så våt lenger som jeg var før... 

Kanskje ikke så rart når du vet det gjør vont når du skal ha sex :forvirret:

Vanskelig og bli ordentlig opphisset da.

Er du i fast forhold er jo piller ett godt alternativ vet du...og mye bedre sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart når du vet det gjør vont når du skal ha sex  :forvirret:

Vanskelig og bli ordentlig opphisset da.

Er du i fast forhold er jo piller ett godt alternativ vet du...og mye bedre sex  ;)

Og med tanke på at en vanlig bivirkning av p-piller er nedsatt sexlyst og tørrhet så kan dette bli en løsning som lager et nytt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_roxy_*

jepp..men nå er ikke jeg i ett fast forhold egentlig da så det blir litt drøyt og gå med glidemiddel i vesken...

Når jeg har sex uten kondom føler jeg at jeg blir alt for våt faktisk, men det er bare i det siste at jeg har holdt på og "datet" en fyr og vi har prøvd å ha sex 3 ganger, og det går ikke! :sur:

Dette var nøkken kondomet og har tidligere ikke hatt problemer med kondom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_roxy_*

ja, har nylig vært hos gynekologen min og hadde ikke noe.

Men da er det kanskje det da :forvirret: Men jeg har ingen symptomer på sopp egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har den vanlige kløen som oppstår ved sopp, tviler jeg på at det er det du har. Gjør som Gitte sier, prøv glidemiddel. Er også mulig du er allergisk mot latex, så å prøve et kondom uten latex kan være en mulighet. :)

Mellom 1 og 3% av befolkningen lider av latexallergi. Men langt flere, mellom 17 og 20% er følsomme for latex. Disse personene kan f.eks. føle svie eller kløe i underlivet/på penis etter ett samleie. Enkelte vil også kunne oppleve røde utslett som vil forsvinne igjen etter kort tid.

Durex avanti

Endret av Freckles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

ømhet i et par dager etter sex med kondom, kan det også være allergi?

Er litt usikker på om det kommer av det eller at jeg akkurat har sluttet på p-pillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...