AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Hvordan går du frem for å søke jobb? Og hvor finner du disse jobbene? Anonymkode: 1f6a9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Sjekker Webcruiter, Finn.no og nav.no stort sett daglig i nærområdet for aktuelle jobber. Har i løpet av fire måneder sendt 13 søknader, og vært på 4 intervju, har to kommende intervju. Trukket meg fra én ansettelsesprosess pga praktiske forhold. I Webcruiter ligger min personlige informasjon og CV lagret, så jeg trenger kun å skrive en ny søknad samt legge til referanser og vedlegg for hver nye jobbsøknad. Mange av jobbene jeg søker på er like, så jeg trenger ikke finne opp kruttet på nytt hver gang. Ved invitasjon til jobbintervju gir jeg beskjed i forkant til mine referanser om hvor intervjuet skal være, og hva slags stilling det er snakk om. Anonymkode: 1d585...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Bekjentskap. Anonymkode: 3d4e5...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bekjentskap. Anonymkode: 3d4e5...ad2 Er det noen suksess? Anonymkode: b0c83...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen suksess? Anonymkode: b0c83...30e Ja, for meg har det vært det. Nesten samtlige jobber jeg har hatt har gått på det. Blitt anbefalt av folk som kjenner meg og potensiell arbeidsgiver. Butikk, salg og transport. Anonymkode: 3d4e5...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå