Gå til innhold

GB,swingers og livsstil.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. 
Jeg ønsker å høre hva folk der ute har av erfaringer ift swingers, GB og sex med andre sammen med sin partner. 
Både utfordringer i parforholdet men også fordelene. 

Vi har holdt på litt i swingermiljøet, hvor jeg har vært hotwife og mannen har deltatt. Dette mest i klubb og ikke privat.
Og vi tenner begge to på at jeg er midtpunkt og får masse oppmerksomhet i F.eks. GB. Og mannen er alltid med og han er min hovedattraksjon i det hele.
Og vi har hatt for det meste gode erfaringer og vi er gode på kommunikasjon og grensesetting. Og det har til nå kun vært menn som har deltatt og aldri flere kvinner da det ikke har vært en greie for oss. 

Jeg synes det er vanskelig å finne personer å dele erfaringer, tanker og opplevelser med. Og jeg kan noen ganger slite med tankene ift til alt dette. 
Og jeg forstår ikke alltid hvorfor mannen vil dele meg med andre. Fordi jeg deler ikke samme oppfattelse og kunne ikke tenke meg at han har sex med andre damer.  

Håper noen der ute har noen erfaringer som de vil dele😊 

På forhånd takk🌸 

Anonymkode: 43bbf...ec8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere tenner begge på at du er midtpunkt, men du forstår ikke at han vil dele deg? Du har også slitt med tanker rundt dette dere gjør?

Høres ut som en farlig vei. Hvem initierte dette? 

Anonymkode: a1905...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere tenner begge på at du er midtpunkt, men du forstår ikke at han vil dele deg? Du har også slitt med tanker rundt dette dere gjør?

Høres ut som en farlig vei. Hvem initierte dette? 

Vi begge tenner på dette.
Og vi begge initierte dette etter flere runder med samtaler og langvarig fantasier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er ikke lenger aktiv og slettes. 

Endret av Frk.Bjørk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Bjørk skrev (1 time siden):

Denne tråden er ikke lenger aktiv og slettes. 

Fordi innleggene er 1 time gamle?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (13 minutter siden):

Fordi innleggene er 1 time gamle?

Ja den skulle ikke vært anonym, men med bruker navn slik at den kan endres osv. 
My bad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi begge tenner på dette.
Og vi begge initierte dette etter flere runder med samtaler og langvarig fantasier. 

Men det er jo selvmotsigende når du legger til de andre tingene du spør om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han overtalte deg etter mye om og men…. Dvs en form for psykisk vold.. 

Anonymkode: 31d8c...889

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Høres ut som han overtalte deg etter mye om og men…. Dvs en form for psykisk vold.. 

Regnes overtalelse som vold? Spesielt.

Anonymkode: d530f...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg GB i trygge forhold, men er singel godt voksen kvinne. Hvor kan jeg evt møte opp, klubber? Bor på  Østlandet i nærheten av Oslo.

Anonymkode: 04bcd...fbd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gangbang er en av de vanligste fantasiene kvinner har. Trenger nok ikke psykisk vold for å få noen med på det. 

Anonymkode: 97ba7...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kunne tenke meg GB i trygge forhold, men er singel godt voksen kvinne. Hvor kan jeg evt møte opp, klubber? Bor på  Østlandet i nærheten av Oslo.

Anonymkode: 04bcd...fbd

Club Fantasy i Tønsberg eller Sandvika(?) har gangbangkvelder av og til. Klubben i Tønsberg hadde gangbangkveld torsdag i forrige uke. Det ser ikke ut som det er planlagt en ny med det første. 

Anonymkode: 09bd7...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...