Gå til innhold

Tapt barndom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem skal man henvende seg til angående tapt barndom og barnevernet ikke gjorde jobben sin da alle visste at jeg hadde foreldre som ruset seg å at søsken som tok vare på hverandre. Har fått papirene fra barnevernet og bufdir. Har aldri hatt en trygg havn å det har gitt meg psykisk sykdommer.

Anonymkode: ff5ff...a3e

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du søker om såkalt rettferdsvederlag ved Statens sivilrettsforvaltning , kan du få innvilget rettferdsvederlag på inntil 250 000 kroner. Dette er maksbeløpet etter den såkalte ordinære ordningen. For å kunne få rettferdsvederlag må forholdet du søker om være foreldet.
 

Evt advokat

https://advokat.no/advokaten-forklarer-erstatning-for-tapt-barndom/#:~:text=Hva betyr tapt barndom%3F,tiltak skulle ha vært iverksatt.

Anonymkode: e141e...fad

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg TS!

Må legge til at jeg er svært takknemlig for lenker andre legger ut her når det kommer til svik fra samfunnet ift oppfølging av barn generelt. Har selv et barn som er mobbet til det ugjenkjennelige. Lenker som er lagt ut her er til stor hjelp for flere. Tusen takk!

Anonymkode: 35783...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du ikke «tilfeldigvis» kan miste andre ordninger hvis du får erstatning. Jeg har hatt skattebegrensning 17 - 4 i mange år, men plutselig samme år som jeg mottok erstatning på 70.000 for tapt barndom så mistet jeg skattebegrensning samme år, med unnskyldning om at jeg etter årets trygdeøkning nå lå litt over sosialstønad nivå og ikke lenger kvalifiserte for skattebegrensning. Dette stemte ikke siden jeg satt med like lite å leve for etter faste utgifter som årene tidligere og leste om andre minsteuføre som fortsatt mottok skattebegrensning ( og mottar ). Jeg tapte 41.000 i skattebegrensning for året jeg fikk erstatning og 40.000 i år ( har man ikke rett til skattebegrensning ett år så kan man ikke søke påfallende år ), ergo altså 81.000 som blir 11.000 over min erstatning. 
Som om jeg ikke følte meg lite nok verdt fra før.

Anonymkode: b3c0c...db6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...