Bombasi Skrevet 30. september 2024 #21 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 10.34): Jeg ble skuffet og konfronterte han, men han mener jeg overreagerer. Hva mener dere? Anonymkode: 8489d...5ae Jeg mener du har lov å bli skuffet og BØR konfrontere han, samt at det ikke er en overreaksjon. Hans prioriteringer plager deg, og dine plager er legitime. Det må da gå an å ta dette opp med han. Og siden du har en god sak, og ikke han, så burde han vært litt ydmyk istedenfor å bagatellisere plagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #22 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg tenker vel at en kjæreste skal jeg slippe å konfontere. Der faser jeg ut. Enten prioriterer de meg, eller så gjør de det ikke. Og det er jo fint å få det på rene før det blir noe mer. Det er mange ting som skal klaffe i et forhold, og selve grunnlaget må jo være at han VIL tilbringe tid med meg...ikke at jeg skal mase meg til det.. Anonymkode: 39858...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #23 Del Skrevet 30. september 2024 Hvor lenge har dere vært sammen? Det er jo viktig at menn også har sine kompiser og at de setter av tid til å vedlikeholde disse forbindelse, altfor mange menn sliter med ensomhet. Jeg tror ikke du kan forvente han setter deg over guttene når dere bare er i "startfasen" som jeg regner dere er siden dere ikke bor sammen... Hadde dere feks vært gift hadde det vært andre forventninger om prioriteringer, men akkurat nå føler jeg at det blir for tidlig å forvente at han skal prioritere deg foran kompisene som har kanskje vært der mye lengre enn deg... Anonymkode: fab3b...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #24 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Det er jo viktig at menn også har sine kompiser og at de setter av tid til å vedlikeholde disse forbindelse, altfor mange menn sliter med ensomhet. Jeg tror ikke du kan forvente han setter deg over guttene når dere bare er i "startfasen" som jeg regner dere er siden dere ikke bor sammen... Hadde dere feks vært gift hadde det vært andre forventninger om prioriteringer, men akkurat nå føler jeg at det blir for tidlig å forvente at han skal prioritere deg foran kompisene som har kanskje vært der mye lengre enn deg... Anonymkode: fab3b...7ef Hvis han ikke er villig til å prioritere en kjæreste, bør han kanskje skaffe seg en ff eller tilsvarende uforpliktende forhold i stedet. Anonymkode: 4c95a...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå