Gå til innhold

Kjæreste som prioriterer gutta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste, vi bor ikke sammen men møtes som regel noen ganger i uken. Jeg har barn fra før mens han har ingen.

I det siste føler jeg at han ikke har prioritert meg slik jeg kunne ønske. Unner han tid med kompisene sine, virkelig. Men han har hadd to helger på rad med dem (en reise til utlandet og en helg hvor de gamet og var sammen hele helgen).

Når det så kom en Fredag vi hadde avtale om å være sammen hjemme hos meg (helg uten barna) Så hadde han avtalt å spille med kompisene sine på kvelden, mente spillingen ikke tok lang tid. Midt i tiden hvor man gjerne koser seg med film når man har en Fredagskveld sammen.. 

Jeg ble skuffet og konfronterte han, men han mener jeg overreagerer. Hva mener dere? 

Anonymkode: 8489d...5ae

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du samle opp et forsvar her på KG?

Anonymkode: 9d895...dd1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal du samle opp et forsvar her på KG?

Anonymkode: 9d895...dd1

Ja, det er planen 😄

• Nyttig 2
Skrevet

At hvis hans prioriteringer ikke møter dine forventninger, så kan du prioritere han ut av livet ditt. 

Ville aldri tvunget noen til å bruke mer tid med meg enn de ønsker selv. 

Anonymkode: 0a940...b26

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde nok takket for meg, hadde ikke orket å føle meg nedprioritert hele tiden.

Anonymkode: 4ae71...491

• Liker 1
Skrevet

Du sier det selv. Gutta er viktigere i livet hans enn du er. Så må du vurdere om det er bra nok for deg.

Kan tyde på at han ikke er voksen nok/moden nok til et seriøst forhold.

Mulig han ser på deg som en mulighet til å "få" sex.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde sagt at "du prioriterer åpenbart meg til sist, så da anser jeg deg for å være så lite interessert i meg at det ikke er noen vits å fortsette forholdet. Jeg tenker jeg avslutter her. Ha det".

Bare drit i å fortsette dette med å la han prioritere alle andre før deg. Du burde ikke finne deg i det. Det er vondt å bli den siste på listen som kjæresten har lyst å tilbringe tid med, så det er ingen vits å utsette seg for det. Jeg regner med at han dukker opp når han vil ha sex bare, og så fordufter igjen en stund, til neste gang nøden blir stor?

Endret av Million
  • Liker 6
Skrevet
petterm skrev (Akkurat nå):

Du sier det selv. Gutta er viktigere i livet hans enn du er. Så må du vurdere om det er bra nok for deg.

Kan tyde på at han ikke er voksen nok/moden nok til et seriøst forhold.

Mulig han ser på deg som en mulighet til å "få" sex.

Han er ikke så interessert i sex heller egentlig, mest meg som er det.. 

Skrevet

Dere er kjærester, men bor ikke sammen. Du har 1 barn, dermed begrenset med tid du kan dedikere til ditt forhold med denne mannen. Denne mannen har ingen barn og dermed allverdens tid til å planlegge hvordan og hvor han vil prioritere tiden sin.

Han har nå prioritert vennskap ved forskjellige tidspunkter tett etter hverandre istedet for å fordele det jevnere utover slik at det ikke går utover tiden du faktisk har mulighet til å dedikere til ham.

Og at du kanskje opplever det som sårt at han ikke ser ut til å forstå problemet mellom din begrensede plass i kalenderen og hans manglende vilje til gjøre bedre justeringer slik at alle parter kan være glade?
Dere får tiden sammen som dere forhåpentligvis vil ha og han kan fortsatt tilbringe tid med venner.

Tror du han ser det lettere nå om du forklarer det sånn?

Anonymkode: 1c7ed...782

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har en kjæreste, vi bor ikke sammen men møtes som regel noen ganger i uken. Jeg har barn fra før mens han har ingen.

I det siste føler jeg at han ikke har prioritert meg slik jeg kunne ønske. Unner han tid med kompisene sine, virkelig. Men han har hadd to helger på rad med dem (en reise til utlandet og en helg hvor de gamet og var sammen hele helgen).

Når det så kom en Fredag vi hadde avtale om å være sammen hjemme hos meg (helg uten barna) Så hadde han avtalt å spille med kompisene sine på kvelden, mente spillingen ikke tok lang tid. Midt i tiden hvor man gjerne koser seg med film når man har en Fredagskveld sammen.. 

Jeg ble skuffet og konfronterte han, men han mener jeg overreagerer. Hva mener dere? 

Jeg mener du har rett. Han prioriterer ikke deg. Virker som han er lei av deg, som verken prioriterer deg eller har like lyst på deg seksuelt som andre veien.

Den ene pusher, den andre løper. 

Her må du tenke om du kanskje kan oppføre deg annerledes, og på en litt mer fristende måte. Konfrontasjoner og forklaringer er kanskje ikke helt riktig sted å begynne?

Anonymkode: 5fcaf...d68

• Liker 1
Skrevet

Det er kjedelig å ikke bli prioritert og også at han ikke holder avtaler. 

He’s just not that into you.

sorry 😕

Anonymkode: 59b6a...c72

• Liker 3
Skrevet

Han er nok ikke så intressert i deg. Kompisene er gøyere og gir han mer... På tide å gå videre kanskje?

Anonymkode: d557d...5ae

Skrevet

Dette går seg nok til med litt samtaler om gjensidige forventninger. Men ikke kvel ham. Gutta-tid er viktig. 

Skrevet

La meg gjette, han bor i Lillestrøm?

Anonymkode: c8ddf...5e1

Skrevet

Ts, les deg opp på the anxious and avoidant dance. Se om du kjenner dere igjen på det.

Uansett vil du ha mye bedre resultat hvis du trekker din energi fra han og fokuserer på deg selv. Vær glad, lykkelig, fornøyd med deg selv. Vær opptatt hvis han vil finne på noe, men vær hyggelig og søt mot han - ikke passiv aggressiv, bare match hans egen energi pg gi deg selv mer fokus enn før.

Det er eneste måten han vil få øyene opp for at han tar deg for gitt.

Anonymkode: 30039...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 10.34):

Hør her ! Dette er ikke en mann det er en gutt ! Vil du virkelig være sammen med en gutt ?  I så fall må du også leve med konsekvensene. I et innledende forhold som dette virker å være er det ekstremt viktig å prioritere hverandre, og er man forelsket nok skjer det hele tiden. Han skal være sammen med "kammerater", beklager å si det men det er guttunge fakter. Ja eldre har også "kammerater" men man prioriterer ikke disse foran familie og i ditt tilfelle en kjæreste. Det er helt på trynet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts, les deg opp på the anxious and avoidant dance. Se om du kjenner dere igjen på det.

Uansett vil du ha mye bedre resultat hvis du trekker din energi fra han og fokuserer på deg selv. Vær glad, lykkelig, fornøyd med deg selv. Vær opptatt hvis han vil finne på noe, men vær hyggelig og søt mot han - ikke passiv aggressiv, bare match hans egen energi pg gi deg selv mer fokus enn før.

Det er eneste måten han vil få øyene opp for at han tar deg for gitt.

Anonymkode: 30039...50f

Ellers har du det bra ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 10.51):

Han er ikke så interessert i sex heller egentlig, mest meg som er det.. 

Og det sier deg noe ? Løp forrest ! Løp !

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

La meg gjette, han bor i Lillestrøm?

Anonymkode: c8ddf...5e1

Og begynner på P!!??!!

Eller B??!!??

Eller T!!??!!

Neida…hahahahaha :laugh:  

Anonymkode: 5fcaf...d68

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...