Gjest Gjest_Alma_* Skrevet 23. februar 2006 #1 Del Skrevet 23. februar 2006 Føler meg veldig ensporet...Tenker hele tiden på det å være singel. At jeg aldri kommer til å bli sammen med noen igjen. Føler ikke at jeg er typen til å få meg kjæste. Eksen som det ble slutt med for to måneder siden var liksom det eneste jeg fikk... Livet er så tomt, og fremtiden så mørk...Jeg eksisterer bare, og ingen kommer noen gang til å falle for meg igjen! Jeg faller svært sjeldent for noen jeg også. Nå er jeg små forelsket i en, men tror ikke han er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 23. februar 2006 #2 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg tror ikke du skal ta dette så tungt.. Hvor gammel er du? Jeg mener, skal du kunne få deg en kjærste, så må du få opp selvtilliten din et par hakk- for da blri man så mye, mye mer sjarmerende/interessant for andre! Tenk gode ting om deg selv, ta og pynt deg skikkelig opp når du skal ut og smil ! En annen ting- man kan ikke "lete" etter kjærligheten- den dukker bare plutselig opp, når du minst venter det! Bare kom deg ut å lev livet- ha det gøy med venner på byen, på treningsstudio osv Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. februar 2006 #3 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det er da lyspunkter her! Allerede etter to måneder er du blitt interessert i en annen- Det viser jo at livet går videre etter et brudd. Plei deg selv, vær litt god med deg selv for en periode, så skal du se at ting blir bedre etterhvert. Endret 23. februar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 25. februar 2006 #4 Del Skrevet 25. februar 2006 Ut på byn og ha det gøy! Kommer når når du minst venter det (ja,ja..klisje!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. februar 2006 #5 Del Skrevet 26. februar 2006 etter to måneder er du blitt interessert i en annen- Det viser jo at livet går videre etter et brudd. ← Så for deg er det sånn at du får alle du er interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #6 Del Skrevet 26. februar 2006 Så for deg er det sånn at du får alle du er interessert i? ← Hørt om å komme videre følelsesmessig? For meg tok det langt mer enn to måneder. Tok minst to år før jeg overhodet kikket meg rundt igjen. Hvor vidt hun får mannen eller ikke er mindre interessant. Det er det at hun viser interesse som gir håp om endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. februar 2006 #7 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor vidt hun får mannen eller ikke er mindre interessant. ← Det hjelper da for f ikke om hun er aldri så interessert i aldri så mange dersom hun aldri får noen av dem! Det er aldri noen god følelse å ikke få noen man vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #8 Del Skrevet 26. februar 2006 Det hjelper da for f ikke om hun er aldri så interessert i aldri så mange dersom hun aldri får noen av dem! Det er aldri noen god følelse å ikke få noen man vil ha! ← Trekk pusten. Før eller siden dukker han nok opp. Det er da bedre å være alene enn å nøye seg med noe?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alma_* Skrevet 26. februar 2006 #9 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg mener ikke at jeg faller for noen bare etter to måneder. Eksen og jeg hadde et brudd på ca ett år, før vi ble sammen igjen. Og ja, nå er det slutt igjen. For godt dessverre. Sinnsykt vondt og mye savn. Intr. jeg har for en annen er egentlig litt overflatidisk. Kanskje et ønske om å ha noen...Og jeg har hatt et godt øye til han før jeg ble sammen med eksen igjen. Men det er ingen god følelse å bli singel, ha kjærlighetssorg og føle at man aldri kommer til å møte noen igjen. Jeg greier ikke å flørte og rote rundt. Jeg er kanskje litt kjedelig sånn, men finner ingen interesse av å gjøre noe med noen jeg ikke er forelska i. Føler rett og slett bare ubehag da. Så etter en kveld på byen, hvor jeg møtte eksen, og ble sjekka opp av noen fulle ekle menn så tusla jeg hjem sammen med venninnene. Sjalu på hun ene heldiggrisen som skulle hjem til kjæresten sin i en god og varm seng.. Det er en smule stusselig for da savna jeg eksen sinnsykt. Og jeg tror kanskje at man må forelske seg i noen andre. og oppleve den gleden sammen med en ny for å komme over den gamle for godt. Men jeg fant uansett ut at han jeg likte litt ikke er intr. i meg (hørtes litt fjortis ut dette). Og jeg føler meg litt ensom i grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma Mø Skrevet 26. februar 2006 #10 Del Skrevet 26. februar 2006 Ærlig talt. Du kan da gjøre mer enn bare å "eksistere" selv om du er singel?? Livet alene trenger da ikke å være "tomt og mørkt", særlig når du ikke har vært singel i mer enn to måneder? Å ha kjærlighetssorg er utrolig vondt, og jeg føler med deg når du sier at du savner eksen. Likevel, du har da mer i livet ditt enn bare mannfolk, eller mangelen på dem? Det finnes vel andre ting også som gjør tilværelsen interessant?? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alma_* Skrevet 26. februar 2006 #11 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg prøver så godt jeg kan å fylle tomrommet etter eksen. Og jeg har aldri hatt særlig forståelse med folk som ikke kan eksistere uten en mann i livet sitt og som hopper fra den ene til den andre. Men det blir anderledes når du sitter der selv. Jeg er i en overgangsfase i livet nå. Jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til, og føler at alle andre vet hva de skal gjøre, og har planene i livet klart. Grunnen til at jeg tenker som jeg gjør er vel det faktum at det har gått bare to mnd...Har ikke vent meg til å være alene, uten at jeg nødvendigvis ikke finner mening med livet uten en fyr. Det var ikke det jeg mente heller. Og ja, akkurat nå føler jeg at jeg bare eksisterer. Føler masse sorg, og sliter med å finne meningen med ting. Føler meg svært liten og overflødig. Sånn er det bare. Vet ikke hva jeg kan gjøre med det selv...Har venner, kjempe god familie og trivelig boplass. Skal til psykolog snart, for å få hjelp til å tenke positivt. Hva mer kan jeg gjøre da? Og er det så unormalt å være så lost etter ett brudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma Mø Skrevet 26. februar 2006 #12 Del Skrevet 26. februar 2006 Nei, såvidt jeg vet er man litt "lost" en stund, særlig hvis bruddet var uønsket. men det høres jo ut som om du sliter med mer enn bare bruddet... med at du føler at du er i en overgangsfase, at alle andre har planene klare og det der. Sånn følte jeg det i flere år- MENS jeg hadde kjæreste- i forhold til karriere og økonomi og sånt. Ønsker deg lykke til, og mente ikke å være krass. Bare reagerte litt på vinklingen din, som minte så veldig om min venninne som mener at hele livet blir forandret når hun får seg en mann. Da skal liksom alt bli bra. Det gjør det ikke (vet jeg av erfaring ), derimot kan det bli svært forandret når du tar det i egne hender... Lykke til hos psykolog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. februar 2006 #13 Del Skrevet 26. februar 2006 Så for deg er det sånn at du får alle du er interessert i? ← Hvorfor spør du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 1. mars 2006 #14 Del Skrevet 1. mars 2006 Off jg kjenner igjen den følelsen av hvis du får en gutt i livet ditt så blir alt bra...Jeg har vært singel i et år nå...Og i det året har jeg nøyet med alle som har vært interessert...Ganske desperat av mg egentlig..,men poenget er at jg har inse det og sluttet å forelsket mg i alle som tar kontakt med meg...Handler mye om selvtilliet, også...Tror ikke jeg hadde så bra selvtillit...den tida,..men jeg er på vei blææææææææææ nå jeg ser tilbake såå skammer jeg meg nesten...over hvor "desperat" jeg oppførte meg...:$ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. mars 2006 #15 Del Skrevet 1. mars 2006 Off jg kjenner igjen den følelsen av hvis du får en gutt i livet ditt så blir alt bra...Jeg har vært singel i et år nå...Og i det året har jeg nøyet med alle som har vært interessert...Ganske desperat av mg egentlig..,men poenget er at jg har inse det og sluttet å forelsket mg i alle som tar kontakt med meg...Handler mye om selvtilliet, også...Tror ikke jeg hadde så bra selvtillit...den tida,..men jeg er på vei blææææææææææ nå jeg ser tilbake såå skammer jeg meg nesten...over hvor "desperat" jeg oppførte meg...:$ ← Dette innlegget var utrolig irriterende å lese! Alle skriver naturligvis feil av og til, men her er det jo ikke en eneste setning uten skrivefeil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå