Gå til innhold

Usikker på partners følelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere vært usikre på om partneren deres egentlig var glad i dere og ville være sammen med dere?

Hva skjedde, og hvordan gikk det? Fant dere sammen igjen, eller endte det med brudd?

Anonymkode: 3185a...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Han behandlet meg ikke bra. Sa han hadde følelser for meg. Tror egentlig han sa det bare for han var redd for skilsmisse pga økonomi...

Var slik det føltes for meg ihvertfall. Så jeg er sjeleglad for at jeg reiste fra han, selv om det var tøft der og da. 

Jeg kan bare ikke være i et forhold uten kjærlighet. Har det ikke i meg. Får bare hjertesmerte av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tror ikke mannen min elsker meg. Er egentlig ganske sikker på det, han har ikke sagt det på mange år, og han oppleves av meg som ganske kald. Akkurat det er han nok ikke enig i selv. Jeg spør ikke rett ut, fordi jeg ikke orker å høre svaret.
Han er likevel med i parterapi nå, men jeg tenker det handler om at han vil redde ekteskapet for barna og «familieenhetens» skyld. Han er en type som fint kan holde ut om han føler han bør/må. Usikker på hvor lenge jeg holder ut, men er spent på hvor terapien tar oss.

Anonymkode: bcdfb...212

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg mer om naboen enn meg.

Anonymkode: 75f8c...5d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen hadde jeg en drøm, et mareritt, om at han ikke elsket meg mer. Jeg tenkte jeg var sensitiv på den tida, men reagerte samtidig på hvor lite overrasket han ble over å høre om drømmen min. 2 år seinere- etter å ha solgt/kjøpt bolig- , var det slutt. Det var han som gikk, midt i barneplanlegging. 

Anonymkode: 6a586...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med eksen. Han sa at han var glad i meg, men viste det sjelden. I tiden før bruddet og at han flyttet, tok han overhodet ikke på meg, ville ikke ha sex og var mer opptatt av den damen han hadde kontakt med på meldinger 🙄 Mistenker at han har vært emosjonelt utro med den dama. 

Men jeg elsket han høyt, fram til noen mnd før han flyttet ut. Den dagen han flyttet følte jeg på mange måter en lettelse. Men også en sorg over å ha mistet han og alle opplevelsene gjennom 9 år. Jeg savner han ikke, men jeg savner nok litt av det vi hadde sammen 💔 Men utroskap er utilgivelig i min bok, så et brudd hadde det nok blitt uansett 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. To menn jeg har vært sammen med ble egoistiske seksuelt, og bare sluttet med å bry seg om min tilfredsstillelse. Tok det opp og ingenting endret seg, så da konkluderte jeg med at de ikke brydde seg om meg, og gikk. I mine tanker er det iallefall slik at man bryr seg om hvordan den man er glad i har det og opplever ting, så klart jeg da ble usikker på deres følelser for meg. Eller egentlig sikker på at de ikke var glad i meg. De tok ikke brudd fint, så mulig jeg tok feil, men glad for at jeg gikk uansett. Å ikke bry seg om slikt er ikke å vise kkjærlighet. Egoisme generelt er ikke det. 

Anonymkode: 82120...2bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 9.50):

Har noen av dere vært usikre på om partneren deres egentlig var glad i dere og ville være sammen med dere?

Hva skjedde, og hvordan gikk det? Fant dere sammen igjen, eller endte det med brudd?

Anonymkode: 3185a...b28

Jeg tror nok han var glad i meg, men var usikker på om han elsket meg helt på ordentlig. Selv om han sa det. Syns likevel han viste det dårlig og tok meg litt forgitt. Vi gjorde det slutt etter to år, men var fortsatt gode venner. Hang mye og så filmer sammen. Delte mange interesser. Hadde også sex etter det ble slutt. Vi var i slutten av 20-årene.

Det var først da han traff ei ny jeg skjønte han nok ikke elsket meg ordentlig. Da jeg så dem sammen (vi vanket i samme omgangskrets og utesteder) var det ikke i nærheten av måten han var sammen med meg. Jeg så at han var helt fortapt i henne og de fotfulgte hverandre overalt. Vekslet romantiske blikk og kysset mye. To år senere giftet de seg.

Jeg var aldri bitter rundt dette. Jeg tror bare ikke han visste selv den gang at jeg ikke var den ene rette for ham. At han kanskje ikke visste hva ekte kjærlighet var før han traff henne.

Noen år senere opplevde jeg det samme. Da jeg traff mannen som i dag er min samboer og far til mine barn. Har aldri følt det samme for noen tidligere som følelsene jeg har for ham.

Anonymkode: 068c6...c0b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå etter magefølelsen din ts. Jeg hadde alltid en følelse av at eksmann ikke elsket meg, men etter vi fikk barn, turte jeg aldri å spørre, fordi jeg var redd for at han flytta ut. Han flytta ut etterhvert, og rett inn til elskerinnen sin bolig. 

Anonymkode: 2a14e...647

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gå etter magefølelsen din ts. Jeg hadde alltid en følelse av at eksmann ikke elsket meg, men etter vi fikk barn, turte jeg aldri å spørre, fordi jeg var redd for at han flytta ut. Han flytta ut etterhvert, og rett inn til elskerinnen sin bolig. 

Anonymkode: 2a14e...647

Samme skjedde i grunn meg, bortsett fra at han tviholder på at de ikke hadde sex før etter han flyttet ut. Han er vel den eneste som tror på den historien.. (Selv ikke familien hans) 

Anonymkode: 687b9...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...