AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Skrevet 29. september 2024 Har en to åring som er verdens fineste. Plutselig kan han sitte på fanget så blir han oppspilt å dunker hode hardt inn i meg. Ofte får jeg veldig vondt, spesielt når han sitte på fanget og hode hans treffer nesa mi. Synes det er rart at han gjør dette. Han er ellers helt normal, men synes han er veldig vilter og roper mye høyt. Skal sies at han har flere storesøsken og de konkurrerer mye om oppmerksomhet. Er dette vanlig? Anonymkode: 5568c...b4a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #2 Skrevet 29. september 2024 Det har skjedd her og, man må passe seg når man har små barn på fanget, de tenker ikke på at hodet deres kan treffe oss når de plutselig skal hoppe eller kaste seg til side eller slenge hodet bakover. Min 2-åring er også vilter og roper og hun har ingen storesøsken. Blir sikkert ikke noe bedre om storesøsken også bråker og han forsøker å delta eller bli hørt over dem eller de girer ham opp. Anonymkode: af922...c78
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 100%. Er forskjellige de og, akkurat som vi voksne. Toåringen her i hus oppfører som en nusselig liten ultrafeminin frøken. Helt til hun ser en bil og skjønner hun skal være med. Da kommer hennes indre lykketroll ut og hun oppfører seg som en kickboxer med sukkerkick. 😂 Anonymkode: e495d...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå