AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #1 Skrevet 29. september 2024 Jeg blir så oppgitt over venner som ikke respekterer mine grenser. Irriterer meg over folk som ikke har sosiale antenner og ikke forstår normalt samspill. Eks på oppførsel som irriterer meg: Har besøk og vennen har ikke respekt for at hunden min trenger ro på kvelden for å ikke stresse. Begynner å leke og hause opp. Annet eks: kommer alltid for tidlig til sammenkomster og tar meg på senga hver gang. summen av slike ting er utrolig irriterende i lengden, og hater at det er jeg som får følelsen av å «være slem» som irriterer meg over dette. hva gjør dere med sånne folk som irriterer? Anonymkode: f1fae...094 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #2 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir så oppgitt over venner som ikke respekterer mine grenser. Irriterer meg over folk som ikke har sosiale antenner og ikke forstår normalt samspill. Eks på oppførsel som irriterer meg: Har besøk og vennen har ikke respekt for at hunden min trenger ro på kvelden for å ikke stresse. Begynner å leke og hause opp. Annet eks: kommer alltid for tidlig til sammenkomster og tar meg på senga hver gang. summen av slike ting er utrolig irriterende i lengden, og hater at det er jeg som får følelsen av å «være slem» som irriterer meg over dette. hva gjør dere med sånne folk som irriterer? Anonymkode: f1fae...094 Hei du perfekte. Den personen som kommer for tidlig kan du jo alltids gi eget klokkeslett slik at vedkommende kommer med de andre. Anonymkode: b72b6...639 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 La personen vente utenfor, si du er i dusjen og ikke klar ennå, Med hunden så kan du vel si «Det var veldig hyggelig å se deg, men nå trenger Buster ro, så vi ses en annen gang.» Anonymkode: 6ff22...d61 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): kommer alltid for tidlig til sammenkomster Enda mer irriterende med de som kommer alltid for sent. Anonymkode: d20f5...520
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #5 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): La personen vente utenfor, si du er i dusjen og ikke klar ennå, Med hunden så kan du vel si «Det var veldig hyggelig å se deg, men nå trenger Buster ro, så vi ses en annen gang.» Anonymkode: 6ff22...d61 Gode forslag! Men slitsomt å måtte forklare sånne ting hele tiden med alt.. ts Anonymkode: f1fae...094 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #6 Skrevet 29. september 2024 skulle til å kommentere at du må si i fra. Være tydelig. Men ser at du "forklarer sånne ting hele tiden". Så da ... tja.. vet ikke. .. forklar enda tydeligere kanskje? Anonymkode: dee80...e22
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #7 Skrevet 29. september 2024 Det med hunden hadde gjort meg så sint at jeg hadde kastet idioten ut og sluttet å invitere ham. Med de alltid som kommer for tidlig hadde jeg dradd på butikken eller noe og ikke kommet hjem før avtalt tid. Anonymkode: 47dd4...a82 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #8 Skrevet 29. september 2024 Kanskje du ikke skal invitere denne personen så ofte? Anonymkode: 6ff22...d61
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #9 Skrevet 29. september 2024 Du må kvitte deg med energityver! Tror de er født sånn. Det er ingenting du kan si til dem som plutselig gir de normal sosial intelligens. Anonymkode: 69df2...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå