AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Hva er din erfaring med å få nye venner i voksen alder? Jeg er en kvinne i 30 årene som nå dessverre har havnet i den situasjonen at jeg ikke har noen venninner og savnet er stort etter å ha noen å finne på ting sammen med og ha dype, meningsfulle samtaler med... Jeg har vært med på litt forskjellig hobbyer og fritidsaktiviteter men har ikke klart å finne noen venninner enda. Jeg er veldig introvert da så er nok noe av grunnen... Anonymkode: 4389d...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Jeg har fått flere venner gjennom barnas aktiviteter, der spesielt ei har blitt veldig nær, og vi snakkes minst en time hver dag om alt og ingenting. Har du barn er jo det en inngangsbillett. Hvis ikke kan kanskje gruppetrening i et idrettslag eller treningssenter være noe? (Av erfaring synes jeg det er høyere fokus på sosialt i idrettslag enn treningssenter) Frivillig arbeid f.eks røde kors? Turgrupper i nærheten? Anonymkode: 0ceba...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Vanskelig. De fleste har de vennene de vil ha. Ellers så er man så sær event uinteressert i venner Anonymkode: e1555...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september De fleste av vennene jeg har i dag, har jeg fått i voksen alder. Gjennom sønnens aktiviteter og skole etc, og via arbeid og felles venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september Nesten alle mine venner har jeg fått i voksen alder, gjennom felles interesser. Noen har jeg faktisk funnet her på Kvinneguiden. Anonymkode: 22d10...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Det går an å få venner i voksen alder, selv om jeg vet det kan kjennes vanskelig (jeg er også introvert). Det er gjerne kollegaer, naboer, andre foreldre o.l. Du må tørre å by på deg selv og samtidig være nyskjerrig på den andre. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå