Gå til innhold

Penisen hans lukter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slapp av snart lukter dere likt. 

Anonymkode: 372b0...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, virkelig ikke. Ingen såpe så lenge det ikke er en PH vennlig såpe. Å vaske med såpe nedentil hjelper ikke på lukta. Men hvis du vil ha mer lukt eller bakteriell vaginose, værsågod. Kjør på med palmolive, sterilan og lano. Kos deg når du kjenner det begynner å svi. Mmmmmmm hærlig.

Anonymkode: 37a3e...155

Når ble det ut å ikke vaske seg skikkelig med såpe?

Er det da lukta kom også?

Skikkelig såpevask, inni og utenpå.

Så slipper du lukt, sopp, utflod og urinveisinfeksjon.

Her er det vaska skikkelig alltid, og jeg har som godt voksen aldri hatt noe av det over som kvinne.

Anonymkode: f0bc4...8de

Skrevet

Smegma bygger seg opp under forhuden når forhuden ikke trekkes tilbake. Hele penishodet må vaskes grundig. Smegma lukter.

Anonymkode: 647ff...0ec

Skrevet

Trang forhuden kan være årsaken ja.

Men det går an å vaske bedre enn han gjør sikkert, ved å spyle vann under forhuden. Men det blir ikke rent av det heller.

En elsker måtte operere forhuden sin, da fikk han også vasket seg skikkelig. 

Anonymkode: 6a009...03a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil. En penis skal lukte kjønnsorgan, det skal også fitta til en kvinne, men det skal lukte vondt. Han må så klart trekke tilbake forhuden når har dusjet. Har han for trang forhud, må han til legen. 

Anonymkode: 66823...b7e

Nei, det skal ikke lukte vondt! Da er det noe galt i underlivet og/eller hygienen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei, virkelig ikke. Ingen såpe så lenge det ikke er en PH vennlig såpe. Å vaske med såpe nedentil hjelper ikke på lukta. Men hvis du vil ha mer lukt eller bakteriell vaginose, værsågod. Kjør på med palmolive, sterilan og lano. Kos deg når du kjenner det begynner å svi. Mmmmmmm hærlig.

Anonymkode: 37a3e...155

Lano for liten og lano for stor. Funker som faen. Ingen lukt, ingen svie, ingen kløe. 

Anonymkode: 52ef0...cb2

Skrevet

Er det kukost vi skal sankke om nå ? .p 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Feil. En penis skal lukte kjønnsorgan, det skal også fitta til en kvinne, men det skal lukte vondt. Han må så klart trekke tilbake forhuden når har dusjet. Har han for trang forhud, må han til legen. 

Anonymkode: 66823...b7e

Feil.
Det skal IKKE lukte vondt.

Anonymkode: 6a26b...712

• Liker 2
Skrevet

Du kan si at du blir kvalm av lukten og ikke kan suge ham, og tenk om det er gonore. 

Anonymkode: 047af...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan si at du blir kvalm av lukten og ikke kan suge ham, og tenk om det er gonore. 

Anonymkode: 047af...733

Hva er gonore?

Anonymkode: dbb06...61a

Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Nei, jeg har stor tilgang til tørrfisk..  Jeg skyller alltid av lisskar`n og hendene i vann etter hvert toalettbesøk, etter en ronk og før oralsex.. Så den er konstant kyssbar😉

Okei. Så da er vi like langt da? Du fremstilte det som at du nærmest marinerer i lukta regelmessig. Men igjen; jeg lever godt uten detaljene.

Anonymkode: 52904...098

Skrevet

Smegma lukter. Om det ikke er mulig å trekke tilbake og vaske skikkelig, blir det ueffent. Be ham ta seg en tur til legen, det kan hende han trenger et lite kirurgisk inngrep pga fimose (trang forhud). Det kan lages en spalte og smøres med en steroidkrem som hjelper med å utvide forhuden så den kan trekkes tilbake for vask.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Åssen kan jeg si at han bør dra til legen?

Anonymkode: dbb06...61a

Da jeg var sammen med kjæresten, sa jeg bare: det lukter av tissen din, sorry, jeg orker ikke suge. Du må ordne det på en måte. Så ble det ordnet. Bare si fra. Mmennesker er ikke ospeløv heller. Han blir jo flau når du fortsetter hvis du synes det lukter jævlig. Du skal ikke gjøre det.

Anonymkode: c5273...920

• Nyttig 1
Skrevet

Du må jo bare si det. Det er hans tiss, om han ikke takler å få høre at den lukter vondt bør han ikke ha sex. 

• Nyttig 1
Skrevet

Lukter det etter vask også?

Anonymkode: 432bc...cc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 1.28):

Underliv krever såpevask enten det er mann eller kvinne. 

Anonymkode: c4768...f8c

Underliv (les: innenfor kjønnslepper og selve penishodet) skal aldri vaskes med såpe! Spør hvilken som helst gynekolog!

Lyske, pung, rumpe, ja. Resten holder med rennende vann hver dag samt etter sex. Bruk av såpe kan i mange tilfeller føre til lukt grunnet ubalanse i bakterieflora. Man risikerer også bakteriell vaginose (kvinner) og sopp (kvinner og menn), økt utflod (kvinner) i tillegg til økt sjanse for lukt. 

Anonymkode: 6be17...3d2

• Nyttig 1
Skrevet

Får han ikke vasket godt nok under pga trang forhud, så vil det lukte. En normal frisk og ren penis skal ikke lukte mye 

Anonymkode: 26154...312

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...