Gå til innhold

Spørsmål om klær og vektnedgang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei , jeg har et spørsmål til dere som har mere peiling på vektnedgang enn meg. I dag fant jeg favorittshortsen min på loftet som jeg brukte når jeg veide 75 kg. Gikk opp 20 kg i svangerskapet mine, så favorittshortsen har desverre ikke blitt brukt.  Nå har jeg gått ned til 79 kg og jeg prøvde shortsen i dag for moro skyld.  Så blir jeg veldig overrasket,  for shortsen som satt som et skudd når jeg veide 75 kg,  var nå plutselig blitt for stor nå når jeg veier 79 kg.  Jeg skjønner seriøst ingenting!

Noen som har noen tanker om dette, opplevd lignende selv? 😄

Anonymkode: 85811...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei , jeg har et spørsmål til dere som har mere peiling på vektnedgang enn meg. I dag fant jeg favorittshortsen min på loftet som jeg brukte når jeg veide 75 kg. Gikk opp 20 kg i svangerskapet mine, så favorittshortsen har desverre ikke blitt brukt.  Nå har jeg gått ned til 79 kg og jeg prøvde shortsen i dag for moro skyld.  Så blir jeg veldig overrasket,  for shortsen som satt som et skudd når jeg veide 75 kg,  var nå plutselig blitt for stor nå når jeg veier 79 kg.  Jeg skjønner seriøst ingenting!

Noen som har noen tanker om dette, opplevd lignende selv? 😄

Materialet kan ha viet seg ut og du kan ha mer fett på magen/armene nå enn du hadde før, hvis det tidligere var konsentrert rundt rumpe/hofte :)

Anonymkode: cf21d...38b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Materialet kan ha viet seg ut og du kan ha mer fett på magen/armene nå enn du hadde før, hvis det tidligere var konsentrert rundt rumpe/hofte :)

Anonymkode: cf21d...38b

Takk for innspill , ja  det kan jo rett og slett være at fettet var anerledes fordelt før 😊   (materialet har ikke viet seg ut, siden det har vært helt ubrukt siste 10 årene. Har ligget i en eske på loftet, sist jeg brukte den passet den som sagt perfekt.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått en del ned i vekt, og det kan som den over sa være forskjell i hvor fettet legger seg. Det jeg erfarer er at jeg også har endret meg i hva jeg føler passer, og hva jeg føler meg vel i. Så du kan ha endret litt smakspreferanser også her, sånn utover at lignende vekt ikke betyr lignende mål som tidligere. 

Anonymkode: 687bd...ad3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...