Gjest Lija Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 (endret) Når jeg var liten hadde jeg jo walkman og cd spiller som jeg kunne styre selv… Nå må 5 åringen bruke min telefon for å få satt på musikk/lydbøker på Bluetooth- høyttaleren på rommet sitt. Hadde jo vært fint om hun kunne ordne selv. Hvordan løser dere dette med barna? Endret 28. september 2024 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 Eget nettbrett/mobil uten simkort. Anonymkode: be8ed...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Del Skrevet 29. september 2024 Går jo fortsatt an å bruke CD. Anonymkode: 2d48b...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. oktober 2024 #4 Del Skrevet 1. oktober 2024 Enkleste er vel å ha et nettbrett med de ønskede appene koblet opp til blåtannhøytalerne. Alternativt en gammel mobiltelefon uten simkort. De fungerer veldig bra med bare wifi, og da varer batteriet lenger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå