AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg er slankeoperert og kunne spurt legen, men spør dere: Jeg har ikke plass til drikke før det har gått mange timer etter et måltid. Men dersom jeg drikker like før måltidet, har jeg plass til masse! Jeg kan feks drikke 0,5 l vann og deretter spise en ok porsjon mat. Hvorfor er det sånn mon? Anonymkode: 321c9...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #2 Del Skrevet 29. september 2024 Virkelig ingen slankeopererte søstre her? Anonymkode: 321c9...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg hadde samme problem et fikk beskjed om å spise litt mindre ved måltider å sippe litt drikke etter 30 min etter måltidet så kroppen ble vandt til det. Masse lykke til ❤️ du er sterk som går gjennom dette for det er ikke noen enkel utvei❤️ Anonymkode: 6fd29...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå