Gå til innhold

Hvorfor ser dette gulvet slik ut? Skal det være sånn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom tilfeldigvis over denne boligannonsen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=337686645&ci=7

og la merke til lysere ujevne striper i gulvet. Regner med det er parkett, som har litt mer naturlig variasjon sammenlignet med laminat, men dette så ikke spesielt bra ut synes jeg. For meg ser det ut som om at mønsteret flyter mellom to planker, og fremstår bølgete. Prøvde å finne noe i salgsrapporten, men pga nybygg så står det ganske lite/ er vanskelig å finne. Synes også Privatmegleren har rotete sidevisning...

Noen som har peiling på hva slags gulv som kan ha blitt brukt, og om det faktisk skal se slik ut? 

Anonymkode: cac16...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være lysforhold som spller inn. Svært ofte går meglere inn og redigerer vær/himmel. Så at det er blå himmel utenfor på dette bildet, betyr ikke at det var samme forhold da bildet ble tatt. 

Anonymkode: 6c5b8...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan være lysforhold som spller inn. Svært ofte går meglere inn og redigerer vær/himmel. Så at det er blå himmel utenfor på dette bildet, betyr ikke at det var samme forhold da bildet ble tatt. 

Anonymkode: 6c5b8...d56

Dette er nok de fleste klar over. Det ser ikke ut som pga lysforhold, noe synes ikke godt i ulike vinkler ser det ut som, men om det hadde vært snakk om redigeringsfeil så håper jeg inderlig at dette hadde blitt rettet opp i. Som man ser på bildene, så er de tatt på vinteren, ergo har de prøvd å selge tidligere uten hell. Tror nok dessverre at det skyldes en del pga gulvet. Ingen vil bruke tid og penger på å skifte gulv i en helt ny og dyr leilighet. Hvem synes dette er pent?

ts

Anonymkode: cac16...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Du må gå og se selv, jeg tror neppe den leiligheten ikke blir solgt pga gulvet. Og jeg tror også at de lyse stripene er kanskje ikke så synlige lyse i virkeligheten.

Anonymkode: bb54f...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...