AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Har blitt forelska i en fyr, og synes det er kjempe skummelt. Har traumer fra voldtekt som barn, og ikke opplevd å forelske meg i noen før nå. Er 23 år. Han sier han liker meg godt og kunne vært interessert i å date. Men jeg vet ikke. Det føles kjempe skummelt å ta det skrittet. Hvordan komme over forelskelsen? Anonymkode: 1bcb5...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 Hvorfor kommer over den? Hva med å prøve? Er vel ingen løsning å gå gjennom livet uten å prøve. Anonymkode: c1a5f...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Har du bearbeidet traumene dine? Anonymkode: b354d...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor kommer over den? Hva med å prøve? Er vel ingen løsning å gå gjennom livet uten å prøve. Anonymkode: c1a5f...04b Det virker bare så ekstremt skummelt, og jeg er redd utfallet. Kan jo være det vil gå fint og bli koselig. Men har alltid tenkt det vil bare bedre å være alene i livet og at jeg ikke ville greie å bli forelsket uansett. Men så sitter jeg her da. Nå er jeg jo faktisk blitt forelska, og det trodde jeg ikke ville skje. Blir helt stressa av det Anonymkode: 1bcb5...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du bearbeidet traumene dine? Anonymkode: b354d...e75 Har gått hos psykolog i mange år, og gjør det fortsatt. Det går mye bedre enn før, men denne forelskelsen går i mot alt jeg har tenk tidligere og hittil. Anonymkode: 1bcb5...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #6 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har gått hos psykolog i mange år, og gjør det fortsatt. Det går mye bedre enn før, men denne forelskelsen går i mot alt jeg har tenk tidligere og hittil. Anonymkode: 1bcb5...e86 Du må ta et valg for deg selv. Ønsker du å finne deg en mann som du kan dele opplevelser og følelser med? Det skumle med sånn jeg forstår deg, er at du vil holde hva en forferdelig mann gjorde mot deg mot alle menn resten av livet og aldri oppleve kjærlighet. Men om du ikke er klar til å ta det steget er beste måten å kvele en forelskelse å ha null kontakt. Om denne fyren derimot er en fin fyr og du føler deg trygg med han så er mitt beste råd ærlighet. Si at du ønsker å bli bedre kjent, men at du bearbeider traumer fra barndommen som gjør at du trenger tid om det skulle utvikle seg til mer enn vennskap. Hvordan han responderer og behandler deg vil si mye om han er rett for det eller ikke. Anonymkode: 9b69d...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå