Bananawolf Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Eller er det bare humbug? Litt lyst til å prøve, for å se om mannen får større seksuell interesse for meg, men om det bare er tull, bruker jeg heller pengene på en parfyme jeg liker 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 (endret) Bananawolf skrev (38 minutter siden): Eller er det bare humbug? Litt lyst til å prøve, for å se om mannen får større seksuell interesse for meg, men om det bare er tull, bruker jeg heller pengene på en parfyme jeg liker 🤣 Artig og svært interssant tema👏 Parfymen i seg selv er jo ment som en tiltrekning, fordi det lukter godt.. Det høres sikkert banalt ut, men svettelukt er vel det som kan skape høy sexlyst, selv om det ikke lukter så godt.. Kvinner og menn kan bli klin gærne av det.. altså "seksuellt avhengig" av det som en tiltrekningskraft. Må si jeg snuser ofte og er svært påvirket av lukt.. nyvasket hår eller nye sengklær.. men også av kvinnens milde svettlukt. Litt synd at enkelte kvinner "vasker" vekk den lukta som gjør meg spinnvill.. Men egen hygienen er også viktig for å føle seg vel.. På Hawaii finnes det en sopp som kan gi kvinner orgasme.. Det er jo selvfølgelig like dyrt som diamant, men jeg tror ikke det gir noe orgasmegaranti. Men uten tvil.. den inneholder sikkert feromoner som gjør kvinner spinnvill 😅 Forresten.. jeg fant noen linker: https://melmagazine.com/en-us/story/hawaiian-mushroom-orgasm https://www.sciencealert.com/can-a-rare-hawaiian-mushroom-really-give-women-a-spontaneous-orgasm Endret 28. september 2024 av Bamseklemmer la til link.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananawolf Skrevet 28. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2024 🤣 Hadde gubben blitt spinnvill av at jeg droppet dusjen, hadde jeg gjort det. 😂 Hatt et par uker med oppussing hjemme, men kan ikke si det har hjulpet 🤪 Men for min del er "ren" svettelukt, og generelt kroppslukt positiv. Er selv sensitiv ang lukter, men elsker lukten av kropp som har vært i aktivitet. Innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #4 Del Skrevet 29. september 2024 Bananawolf skrev (23 timer siden): 🤣 Hadde gubben blitt spinnvill av at jeg droppet dusjen, hadde jeg gjort det. 😂 Hatt et par uker med oppussing hjemme, men kan ikke si det har hjulpet 🤪 Men for min del er "ren" svettelukt, og generelt kroppslukt positiv. Er selv sensitiv ang lukter, men elsker lukten av kropp som har vært i aktivitet. Innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig. Hvis ikke oppussingen hjalp, så jobbet mannen din for sakte.. 😅 neida.. jeg synes det er vanskelig finne ei lukt som passer alle.. Og parfumer passer ikke for alle.. og om den ene synes det er en god duft, så trenger ikke den andre å like den. Overparfymering er iallefall overkill synes jeg.. Jeg synes hverdagsduften er best, litt svak men fremdels en identitet.. Skogluft, musk, timotei, timian, høy kan gi meg ereksjon.. men da må jeg i tillegg si at det skal forbausende lite til, for at får ereksjonen.. det er jo nok at jeg hører et glidelås gå ned😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå