Gå til innhold

Noen som har vært i Libanon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uavhengig av det som skjer nå, så syns jeg Libanon virker som et spennende land. Er utrolig trist med all krig og uro i det området. Har hørt at Beirut er en ganske kul by, de har god mat, hyggelige folk, og det er masse å se. Man kan dra på vingård og, da de produserer en del vin. Men dsv ser det ikke ut til at jeg kommer meg dit.

Noen som har vært der, og hvordan var det? 

Anonymkode: 15ba7...a7e

• Hjerte 3
Skrevet

Det blir muligheter senere. Libanon er et fantastisk spennende og gjestfritt land, man må bare dra dit i fredelige perioder. 

Anonymkode: e5d66...f57

• Hjerte 1
Skrevet

Har ikke vært der, men virker veldig spennende. Mer variert enn andre land i Midtøsten kanskje? De har jo både kristne og muslimer, strand og alpin. I tillegg er Beirut kjent for bra partyscene!

Anonymkode: efd86...9aa

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg var der for noen år siden og det var en fantastisk opplevelse. 10-12 år siden, er det faktisk. Og byen var nydelig. En veldig moderne del langs vannet/promenaden, minnet meg om Miami, men også mye kultur og historie andre steder. Flotte gamle byer i nærheten også. Og ruiner. Det var helt magisk. Veldig trist det som skjer nå. 

Anonymkode: 8f385...605

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 19.17):

Uavhengig av det som skjer nå, så syns jeg Libanon virker som et spennende land. Er utrolig trist med all krig og uro i det området. Har hørt at Beirut er en ganske kul by, de har god mat, hyggelige folk, og det er masse å se. Man kan dra på vingård og, da de produserer en del vin. Men dsv ser det ikke ut til at jeg kommer meg dit.

Noen som har vært der, og hvordan var det? 

Anonymkode: 15ba7...a7e

Helt fantastisk fint!! 

Beirut er nydelig! Det frodig og fint nordover, og folk er så hyggelige. Deilig mat, deilig vin, deilig sted. 

Skulle veldig gjerne reist tilbake, men blir nok lenge til dessverre. 

Anonymkode: 7339a...7e3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...