AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Skrevet 28. september 2024 Selv om det er sol og dritfint vær ute så vil han heller sitte på sofaen og nappe løken. Tenker at det må være noe galt med fyren, men uansett hvordan jeg spør så hevder han at alt er bra. Er det noe håp her? Selv om vi reiser bort for å gjøre noe hyggelig sammen ender det med at han sitter foran TV-en og jeg er frustrert fordi jeg må gjøre ting alene. Er vi bare for forskjellige? Anonymkode: 6e693...813
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Skrevet 28. september 2024 Gud forby at en mann vil slappe av Anonymkode: 2be8d...c9d 1 1
Lava Anne Skrevet 28. september 2024 #3 Skrevet 28. september 2024 Sitter han bare og runker? Møttes dere slik? 6
Lava Anne Skrevet 28. september 2024 #4 Skrevet 28. september 2024 Svaret er ja på det siste spørsmålet ditt. 2 2
Macro Skrevet 28. september 2024 #5 Skrevet 28. september 2024 (endret) Han er nok dritlei av maset ditt om at du vil ut. Hadde han ønsket noe som stod med døra og peip så hadde han kjøpt seg hund. Endret 28. september 2024 av Macro 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #6 Skrevet 28. september 2024 Ja, det er helt normalt. Selv damer kan like å sitte inne uten å gå ut. Anonymkode: c4fe6...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #7 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gud forby at en mann vil slappe av Anonymkode: 2be8d...c9d Det skjønner jeg og har behov for det selv også! Men hele dagen hver helg?.. blir jo redd mannen er deprimert Anonymkode: 6e693...813
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #8 Skrevet 28. september 2024 Nappe løken? Vet du hva det betyr? Anonymkode: cc543...0dc 5 1
Macro Skrevet 28. september 2024 #9 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det skjønner jeg og har behov for det selv også! Men hele dagen hver helg?.. blir jo redd mannen er deprimert Anonymkode: 6e693...813 Folk er ikke sjuke bare fordi de har andre ønsker og behov enn deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #10 Skrevet 28. september 2024 Macro skrev (34 minutter siden): Folk er ikke sjuke bare fordi de har andre ønsker og behov enn deg. Men man ER rar om man sitter og runker for harde livet i sofaen. Det er meget merkelig. Han burde gå til psykolog, høres ut som en tvangslidelse. Anonymkode: c465f...612 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #11 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv om det er sol og dritfint vær ute så vil han heller sitte på sofaen og nappe løken. Tenker at det må være noe galt med fyren, men uansett hvordan jeg spør så hevder han at alt er bra. Er det noe håp her? Selv om vi reiser bort for å gjøre noe hyggelig sammen ender det med at han sitter foran TV-en og jeg er frustrert fordi jeg må gjøre ting alene. Er vi bare for forskjellige? Anonymkode: 6e693...813 Du har helt rett i din bekymring, gi beng i de andre svarene. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjønner jeg og har behov for det selv også! Men hele dagen hver helg?.. blir jo redd mannen er deprimert Anonymkode: 6e693...813 Ja, det er ikke normalt. Hadde sagt han måtte finne ut av det eller så hadde det vært takk og farvel. Anonymkode: 033d1...9ec 1
Macro Skrevet 28. september 2024 #12 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men man ER rar om man sitter og runker for harde livet i sofaen. Det er meget merkelig. Han burde gå til psykolog, høres ut som en tvangslidelse. Anonymkode: c465f...612 Ja om hun faktisk mente å nappe løk slik hvermannsen tolker det så bør han jo det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #13 Skrevet 28. september 2024 Dette er en klassiker. Bill Burr i 2004 : Anonymkode: a9ce5...506
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #14 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om det er sol og dritfint vær ute så vil han heller sitte på sofaen og nappe løken. Tenker at det må være noe galt med fyren, men uansett hvordan jeg spør så hevder han at alt er bra. Er det noe håp her? Selv om vi reiser bort for å gjøre noe hyggelig sammen ender det med at han sitter foran TV-en og jeg er frustrert fordi jeg må gjøre ting alene. Er vi bare for forskjellige? Anonymkode: 6e693...813 Samme her. Jeg farter rundt alene, men forventer at han rydder og ordner hvis han skal henge hjemme hele dagen. Helt ok. Har det bedre når jeg er alene på farten enn å drasse med en grinente mann som egentlig vil sitte inne. Ja, vi lever hver våre liv under samme tak. Nei, det er ikke romantisk og ikke særlig bærekraftig, men ja, vi har barn, så holder det gående som et vennskap. Noen menn er bare tafatte Anonymkode: 0cda7...42b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #15 Skrevet 28. september 2024 Jeg liker ikke å være ute når det er 25+ og sterk sol. 20 grader og lett overskyet er perfekt å være ute i. Andre løper ut i 30 varmegrader. Vi er alle forskjellige. Noen liker ikke å være ute i det hele tatt. Imponert over at han klarer å runke hele dagen. Får han mange orgasmer da? Eller har han en "finale" 1 gang om dagen? Går det ut over deres sexliv? Anonymkode: 85e8f...118 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #16 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg liker ikke å være ute når det er 25+ og sterk sol. 20 grader og lett overskyet er perfekt å være ute i. Andre løper ut i 30 varmegrader. Vi er alle forskjellige. Noen liker ikke å være ute i det hele tatt. Imponert over at han klarer å runke hele dagen. Får han mange orgasmer da? Eller har han en "finale" 1 gang om dagen? Går det ut over deres sexliv? Anonymkode: 85e8f...118 Vet ikke om han direkte runker, men han synes det er mer spennende å ta tissen ut og inn av buksa enn å finne på noe i alle fall Anonymkode: 6e693...813
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #17 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke om han direkte runker, men han synes det er mer spennende å ta tissen ut og inn av buksa enn å finne på noe i alle fall Anonymkode: 6e693...813 🤮 Anonymkode: 85e8f...118
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #18 Skrevet 28. september 2024 Er du sammen med exen min?😊 Anonymkode: f6a28...1cf
FrkSolsikke Skrevet 28. september 2024 #19 Skrevet 28. september 2024 Dette vil nok bli mer krevende med tiden, ettersom det allerede er et problem. Det å tilbringe et liv sammen med noen som har så forskjellige ønsker for fridager/soldager, kommer til å bli krevende. Noen liker å være inne og slappe av på fritiden sin, mens andre vil ut og ha opplevelser utendørs. Vi er forskjellige, og det må respekteres. Men det blir nok krevende for deg å leve et liv sammen, all den tid du ender opp å gjøre mye mer alene enn du ønsker.
Bombasi Skrevet 28. september 2024 #20 Skrevet 28. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selv om det er sol og dritfint vær ute så vil han heller sitte på sofaen og nappe løken. Tenker at det må være noe galt med fyren, men uansett hvordan jeg spør så hevder han at alt er bra. Er det noe håp her? Selv om vi reiser bort for å gjøre noe hyggelig sammen ender det med at han sitter foran TV-en og jeg er frustrert fordi jeg må gjøre ting alene. Er vi bare for forskjellige? Anonymkode: 6e693...813 Rimelig spesielt å sitte på sofaen og nappe løken hele kvelden. Men hva foreslår du å gjøre da? At det er dritfint vær trenger ikke alltid være en grunn til å gjøre noe. Er vel forslaget om hva dere skal gjøre som ikke lokker han. Har han vært sånn lenge forresten? Kan jo være at dere har vært ulike hele veien, eventuelt har blitt det etterhvert. Så da må du jo tenke alternativt. Blir han ikke med på noe så trenger du ikke sitte der og se på at han napper løken. Finn på noe selv, og la han sitte der. Ønsker du ikke det så får du vurdere hva du ønsker med forholdet. Er en ærlig sak det når dere er eller har blitt såpass ulike. Endret 28. september 2024 av Bombasi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå