Gå til innhold

Kjæresten ble sur for at jeg laget dørskilt uten han.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i 12 mnd og jeg har barn. Lenge har jeg hatt lyst på dørskilt der det står navn og «velkommen». påz Mest fordi barna mine har savnet det. Nå er kjæresten litt lei seg fordi han ikke er inkludert på skiltet. Vi snakker om at han skal flytte inn en gang, men ikke enda.  Han mener jeg kunne ventet til han skulle det.

Anonymkode: 5550b...5af

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden han ikke bor der så sier det vel seg selv. Er jo bare å lage nytt når han evnt flytter inn

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er veldig glad i å lage dørskilt så forstår jeg det var skuffende at han ikke fikk være med på å lage dørskiltet. Det er jo ikke så ofte man lager dørskilt. 

Anonymkode: 18887...d50

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han lei seg for at du laget barn med noen andre enn ham også.....? 
Dørskilt...han bor da ikke der!

Anonymkode: e9723...27e

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bor ikke der, så han koker suppe på en spiker. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå):

Han bor ikke der, så han koker suppe på en spiker. 

Men han liker å lage dørskilt. Da kan han vel få lov til å være med? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men han liker å lage dørskilt. Da kan han vel få lov til å være med? 

Hvis han liker å lage dørskilt kan han jo lage sitt eget skilt da? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får henge på en gul lapp under skiltet hvor det står "her bor også <navn> en gang i fremtiden hvis han lærer seg å sutre litt mindre"

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden):

Hvis han liker å lage dørskilt kan han jo lage sitt eget skilt da? 

Men nå ble han sur fordi han ikke fikk lov til å være med å lage dørskilt. Da bør hun møte følelsene hans. Det er jo begrenset hvor mange dørskilt man kan lage til seg selv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at han føler seg ekskludert. Koster vel ikke noe å få på hans navn der heller. Hvis du er seriøs med forholdet da

Anonymkode: 93aca...1db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bittelitt bekymringsfullt (🚩) hvis han blir sur over at det eksisterer et dørskilt med deg og barna, uten ham, når han ikke bor der enda. Selvsagt kan dere lage nytt dørskilt om han flytter inn, men om barna har ønsket seg et dørskilt, så er det jo fint å ha et med deg og barnas navn enn så lenge. Jeg regner ikke med at dørskiltet er gravert inn i døren akkurat, så det er lett å bytte ut.

At han kanskje ble skuffet, fordi han kanskje håpte å flytte inn relativt snart og føler dette betyr at du mener det er lenge til, er forståelig nok. Om han reagerte med sur, fordi han er skuffet, greit nok, men da bør han beklage og si at han overreagerte.

Hvis ha flytter inn til deg og barna, så vil det oppstå situasjoner hvor han er "utenfor" samholdet til deg og barna , og det må han rett og slett bare finne seg i, uten å bli sur.

Anonymkode: d2d4d...b6a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klager han på postkasseskiltet også?

Anonymkode: 22b52...343

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at han vil være med 💕 Tar kort tid å lage nytt skilt når han flytter inn. Har bodd samme sted med fire ulike samboere selv, og hjælp så tykt det skiltet (med nye utenpå) har blitt nå 😂 Helt naturlig at det byttes ut fra hvem som faktisk bor der når de bor der. 

Anonymkode: c5537...69b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ventet du så lenge med å lage dørskilt.

Hvis dere har vært sammen et år og dere har snakket om å flytte sammen etterhvert, så er det veldig rart å lage dørskilt nå. 

Det blir litt som å si at du skal ikke flytte inn her.

Anonymkode: bcebe...4d0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men nå ble han sur fordi han ikke fikk lov til å være med å lage dørskilt. Da bør hun møte følelsene hans. Det er jo begrenset hvor mange dørskilt man kan lage til seg selv. 

Du får det til å høres ut som han er 12 år. Vokste folk godtar at de må vente på ting de ønsker seg (som et samboerskap), og spesielt at de ikke får styre ting med andres barn...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner veldig godt at han føler seg ekskludert. Koster vel ikke noe å få på hans navn der heller. Hvis du er seriøs med forholdet da

Anonymkode: 93aca...1db

Hele poenget med et dørskilt er å skrive de som faktisk BOR der. Som barna ønsker seg.

Anonymkode: 1cdb7...4cd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Koselig at han vil være med 💕 Tar kort tid å lage nytt skilt når han flytter inn. Har bodd samme sted med fire ulike samboere selv, og hjælp så tykt det skiltet (med nye utenpå) har blitt nå 😂 Helt naturlig at det byttes ut fra hvem som faktisk bor der når de bor der. 

Anonymkode: c5537...69b

Jeg lagde bare et ekstra stort skilt. Så kan man stryke over, og skrive nye navn. 

Er bare litt usikker på mine og dine, som flytter litt til og fra. Hvor lenge de skal stå der... Noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får det til å høres ut som han er 12 år. Vokste folk godtar at de må vente på ting de ønsker seg (som et samboerskap), og spesielt at de ikke får styre ting med andres barn...

Hele poenget med et dørskilt er å skrive de som faktisk BOR der. Som barna ønsker seg.

Anonymkode: 1cdb7...4cd

Men han kan jo være med å lage skiltet, selv om de ikke bor sammen? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo som har skilt seg fra mannen. På postkassa har hun bare strøket over navnet hans med sprittusj 😄

Å lage et enkelt skilt koster ikke all verden altså 

Anonymkode: 11efa...02e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...