AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Eller er det bare en myte idag? Anonymkode: cf4c7...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 Å slå av og på trekker da ingen strøm. Anonymkode: cd340...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Eller mener du egentlig jevn varme, sett mot å varme opp, skru av over tid, varme opp? Det vil sjeldent lønne seg, uansett varmekilde. Med mindre rommet er veldig lite. Anonymkode: cd340...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller mener du egentlig jevn varme, sett mot å varme opp, skru av over tid, varme opp? Det vil sjeldent lønne seg, uansett varmekilde. Med mindre rommet er veldig lite. Anonymkode: cd340...bb9 mener å slå den på når jeg går på jobb, og av når jeg kommer hjem fra jobb f.eks? Tja, vil vel si stuen kombinert med kjøkken er ca 50-60kvm som blir varmet opp til ca 21-22 grader isåfall. Er det dyrt å gjøre det slik? Er klar over at jeg bare kan ha pumpen på og ha lav temp, problemet er at den har begynt med en ulyd som jeg ikke orker å høre på når jeg er hjemme så derfor før jeg får service på den så gjør jeg det slik. Anonymkode: cf4c7...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): mener å slå den på når jeg går på jobb, og av når jeg kommer hjem fra jobb f.eks? Tja, vil vel si stuen kombinert med kjøkken er ca 50-60kvm som blir varmet opp til ca 21-22 grader isåfall. Er det dyrt å gjøre det slik? Er klar over at jeg bare kan ha pumpen på og ha lav temp, problemet er at den har begynt med en ulyd som jeg ikke orker å høre på når jeg er hjemme så derfor før jeg får service på den så gjør jeg det slik. Anonymkode: cf4c7...58c Men service kommer jo nesten på dagen. Om du ikke har det jevnlig er den potensielt veldig dyr i drift, da den blir ineffektiv. Og i verste fall brannfarlig. Så om du har slurvet her ville jeg ikke brukt den i utgangspunktet. Anonymkode: cd340...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #6 Del Skrevet 28. september 2024 De som satte opp min sa dette, hold den på samme temperatur. Og skal jeg gjøre. Da er varmen jevn hele tiden, og du slipper høyere forbruk for å få innetemeraturen opp igjen. Har aldri skjønt vitsen med nattsenk, da en må bruke mye energi for å øke innetempen igjen. Anonymkode: 6cab1...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå