Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 hei! jeg er medlem på et treningsstudio, og trener realativt ofte. nå har jeg trent spinning og styrke i en del år, men begynner å bli litt lei av det samme gamle. er interessert i å prøve ut noen nye treningsformer på studioet. noen som kan anbefale noen andre timer som er gøy? hva med krønsj, body pump, aerobic?? er helst interessert i forbrenningstrening.
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Det spørs jo heilt kva du likar å gjere då.. Eg ville prøvd meg på noko kombinerte styrke/uthald-greier, det brukar å vere effektivt!
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Prøvd styrke i sal? Step-timer og aerobic er også veldig morsomt og bra for kondisjonen! Prøve litt av hvert så finner du ut hva du liker!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 på mitt trenings studio, går jeg på dans vær mandag. det er kjempe morro, det er litt styrke, og andre danse bevegelser. så lærer man en hel dans på en mnd. litt hver uka. kjempe gøy! absolutt og anbefale. trenger ikke være spesielt flink til å danse heller, man får det alltid til. dessuten hjelper sånn dans på hukommelsen, får man husker skrittene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå