Gå til innhold

Frieri

Gjest Gjest_lille my_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fridde på skuddårsdagen for 2 år siden, slik som Kverula.

Min kjære ble veldig glad. Han hadde tenkt at hvis jeg ikke fridde nå, så skulle han gjøre det på bursdagen min et par uker etterpå. Så det kom ikke så overraskende på ham, akkurat. :)

Bedre å fri selv, enn å gå og hinte om at han får gjøre det.

Catzy

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det selv, er litt gammeldags av meg :)

Men du må selvfølgelig gjerne gjøre det!

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
:klappe: Selvsagt kan jenta fri. Jeg kunne nok funnet på å frid selv vis det ikke var for at han har sagt at han vil gjøre det og vil bli såret vis jeg gjør det. Skal ikke snyte han for den gleden, desuten er det litt spennende å vente på korleis måte han kommer til å gjøre det på.
Skrevet

Jeg synes også at det er kjempegreit. Jeg hadde, som veslo, tenkt å gjøre det selv, men fikk beskjed om at det vill ehan gjøre, og da smurte jeg meg med tålmodighet og ventet og ventet og ventet..... Hehe.

Du kan jo spørre om han mente det alvorlig, og hvis han gjorde det ser jeg ingenting galt i det bortsett fra hvis du absolutt ikke har lyst.

Skrevet

Det er ingen grunn til å gå ned på kne om du ikke føler for det.. uansett kjønn..

Poenget er bare å få spurt om dere skal gifte dere...

Vi hadde mange "omkring grøten" samtaler om temaet. Ala hvilken kirke vi kunne gifte oss i, når på året, hvilke skulle inviteres osv osv. Så midt i en slik samtale sa jeg "ja, skal vi gjøre det, eller?".. "gifte oss altså".. Hvorpå han svarte "ja, selvfølgelig.. er det ikke det vi snakker om?" Og så satte vi en dato.

Skrevet (endret)

her i huse va d ej som måtte fri..... :forvirret:

han kom me forlovelsesring, å ga beskjed om at no måtte d vere ej som tok neste steg....

so de ej høygravid å full i bekkenløsning var nede på Rhodos sammen med noen venner av meg(han var heime å jobbet) :sjenert: , fekk jeg en mann til å male og skrive frieriet på to steiner. (hvite fjøresteiner) og sa ingenting til de andre som var med på turen. da jeg kom hjem, og holdt på å pakke opp, satt jeg på gulvet med den store magen min og ga ham den første steinen der det sto at han betydde utroli masse for meg o.s.v han forsto ikkje so masse, men syntes d va søtt..... men da han fekk den siste steinen der d sto vill du gifte dej me mej...... sa han jaaaaaaaaaa

å gikk rett å ringde foreldra.... tenkte ikkje på at vi ikkje ah såtte dato eller nåke som helst luringen min.... :ler:

merket nemmli etter to dager der nede at jeg ikkje ville leve livet mit uten ham...

men ej må innrømme at ej a vårte VELDI gla om d va han som hadde fridd til mej istadenfor, e no somregel vi jentene som e mest romantiske, so da kunne no egentli han ha gjort ditte om ikkje anna???

Men d høre jo til historia at han hadde tenkt til å fri da....... sei han no....?? :sur:

Endret av lille my

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...