AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Jeg har nylig sluttet med å drikke en liter kaffi til dagen Anonymkode: 538db...546 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Hvorfor i alle dager skulle jeg ville meg selv så vondt? Elsker kaffe🖤 Lykken er ikke det værste man har og om lidt er kaffen klar. Anonymkode: 647ce...c93 10 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Gikk ned 15 kg, ned til slank, og fikk mye mer overskudd da jeg sluttet med kaffe. Huden ble også penere og hvitere tenner. Anonymkode: f941a...c40 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Bare tull å slutte med kaffe. Er blitt en sånn nymotens ting men kaffe er ikke verken smør eller gift så det gir ingen positive effekter å slutte med det annet enn de effekter en innbiller seg ved placebo effekten. Anonymkode: 3ed1e...40d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gikk ned 15 kg, ned til slank, og fikk mye mer overskudd da jeg sluttet med kaffe. Huden ble også penere og hvitere tenner. Anonymkode: f941a...c40 Hæ? Anonymkode: e7cca...5ac 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september (endret) Jeg har kutta ut. Drakk mye kaffe. 4-5 kopper om dagen. Har mye mindre hodepine etter jeg kutta det ut. Drikker det om jeg får det servert på besøk (ca aldri), men ikke ellers. Endret 28. september av Peggy-Lovise Skrivefeil 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Har sluttet med all koffein. Det er helt nydelig for meg. Hadde så stor appetitt og søtsug som er borte nå. Sovner inn mye fortere og sover generelt bedre. Skal aldri begynne igjen! Anonymkode: e1fca...379 3 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Jeg har de siste fem-seks årene bare drukket én kopp, den til frokost, og sover mye bedre. Jeg har lagt mye på meg i samme periode, og har massivt hårtap, men det er nok helt tilfeldig, jeg bare er i den alderen. Sparer en del penger da siden jeg ikke har arbeidsgiver som sponser kaffen min. Anonymkode: feb50...8ed 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #9 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 15.21): Hvorfor i alle dager skulle jeg ville meg selv så vondt? Elsker kaffe🖤 Lykken er ikke det værste man har og om lidt er kaffen klar. Anonymkode: 647ce...c93 *livet Anonymkode: 7076a...57f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #10 Del Skrevet 30. september Jeg har et av og på forhold til kaffe. Merker ikke noe forskjell på periodene med eller uten kaffen. Drikker kaffe fordi jeg synes det er godt, ikke for noe oppkvikkende effekt eller noe slikt. Anonymkode: 9172c...069 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #11 Del Skrevet 30. september Mindre urolig og mindre angst. Sover også bedre, og dermed mer våken på dagen Anonymkode: 6919d...be5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #12 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 20.17): Jeg har de siste fem-seks årene bare drukket én kopp, den til frokost, og sover mye bedre. Jeg har lagt mye på meg i samme periode, og har massivt hårtap, men det er nok helt tilfeldig, jeg bare er i den alderen. Sparer en del penger da siden jeg ikke har arbeidsgiver som sponser kaffen min. Anonymkode: feb50...8ed Får du ikke kaffe på jobben?? 😱 Aldri hørt om før. Anonymkode: 54d89...9d4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #13 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Får du ikke kaffe på jobben?? 😱 Aldri hørt om før. Anonymkode: 54d89...9d4 Alle i "helse" her i kommunen betaler selv. Anonymkode: 48ed5...718 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #14 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): *livet Anonymkode: 7076a...57f Ikke meg du svarer, men sangen sier lykken i nest siste refreng, så begge deler er rett. (Beklager avsporing fra en som heller ikke skal slutte ned kaffe ) Svantes lykkelige dag tekst Anonymkode: 16101...a61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 30. september #15 Del Skrevet 30. september Merket ingen forskjell, bortsett fra at nå virker koffeinet i en kaffekopp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #16 Del Skrevet 30. september den siste livsgleden ville forsvunnet 😅 men hva er motivasjonen din for å slutte, TS. Du tror at kaffe er dårlig for deg? Det er ikke nødvendigvis sant, kaffe kan også være bra for deg - og det er en stor sjanse at kaffe er bra for deg, hvis du er norsk. Andel av "superforebrennere" av koffein er høy i norsk befolkning, derfor også tradisjoner med å ha en kaffekanne hele dagen. Les her - https://kaffegeek.no/2022/01/13/genetisk-sensitivitet-kaffe/ Anonymkode: 85545...347 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #17 Del Skrevet 30. september Drikker 3-4 kopper sterk kaffe om dagen i perioder. I andre perioder ingenting. Hvis du tenker på abstinenser eller noe i den duren, så merker jeg ingen forskjell fra eller til. Anonymkode: e74c0...1f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #18 Del Skrevet 30. september Kaffe kan gi bivirkninger som hjertebank, uro, hodepine, søvnvansker og magetrøbbel. Forskning har faktisk vist at koffein kan føre til eller forverre angstlidelser, og at det kan forårsake panikkanfall hos personer med panikklidelse. Anonymkode: 0f57c...656 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #19 Del Skrevet 30. september Slutta med kaffe i 2016, ikke fanatisk kan godt drikke en kopp i ny og ne, drakk nok i overkant mye særlig på travle dager ( mer en 10 kopper) fikke vesentlig bedre søvn, mindre vondt i hodet, noe tregere om morgenen i en periode, Kaffe er godt detm men uten funker det og! Anonymkode: 97c88...1e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. september #20 Del Skrevet 30. september Jeg sluttet med kaffe i 2019. Hadde abstinenser i en måned. Kaffe var det første jeg tenkte på om morraen. Husker ellers at det var forskjell på meg med og uten kaffe, men ikke helt hvilke. Mindre skjelven i alle fall. Mulige endringer i hud og sirkulasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå