Gå til innhold

Savner 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt å savne et år veldig mye? Jeg hører på sanger fra den tiden hele tida og gråter ofte fordi jeg ikke er der lenger. Er det vanlig?

Anonymkode: a4250...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også visse år jeg savner ekstra mye, men uten å gråte over det. 

Ser uansett ikke noe rart ved det. Å virkelig savne noe kan jo være skikkelig sårt og vondt.

Anonymkode: 0044a...e8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også 2019 var et bra år, som et siste uskyldens år på en måte. Selvsagt mye elendighet før den tid også, men etterpå har vi fått pandemi, flere kriger, inflasjon, rødgrønn regjering og diverse annet gørr.

Anonymkode: bb8eb...92a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig syk i 2019, så nei savner ikke det året.

Anonymkode: 2a5fe...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 14.16):

Er det normalt å savne et år veldig mye? Jeg hører på sanger fra den tiden hele tida og gråter ofte fordi jeg ikke er der lenger. Er det vanlig?

Nei, jeg savner 2012 og 2020. Begge de årene var jeg stormende forelsket❤️ Musikk er genialt for å gå tilbake i tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sefanja skrev (1 time siden):

Nei, jeg savner 2012 og 2020. Begge de årene var jeg stormende forelsket❤️ Musikk er genialt for å gå tilbake i tid

Å savne 2020 er nok ikke så vanlig. 

Selv savner jeg sommeren 2018. Over 20 grader fra 18 mai til langt uti september. 

Anonymkode: 5d037...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 14.16):

Ingenting ved 2019 jeg savner, men kjenner meg generelt igjen i det å savne et spesifikt år. Må tilbake til 2015/2016 for å finne et slikt år da. Alt etter det har vært en plage. 

Tror ikke det er vanlig å gråte over tapte år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (8 timer siden):

Ingenting ved 2019 jeg savner, men kjenner meg generelt igjen i det å savne et spesifikt år. Må tilbake til 2015/2016 for å finne et slikt år da. Alt etter det har vært en plage. 

Tror ikke det er vanlig å gråte over tapte år.

Stakkars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årene til meg glir litt sammen. Så nei. Ingen år jeg direkte savner. Jeg lever i nuet jeg. 

Anonymkode: 22d39...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2018-2019 var knakende gode år. Virkelig peak velstand og fornøyelighet for min del. Synes og folk flest varmindre motbydelige en nå.Samfunnet generelt var bare et bedre sted. Pandemi og krig har gjort Norge til et høl!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 2.10.2024 den 7.33):

2018-2019 var knakende gode år. Virkelig peak velstand og fornøyelighet for min del. Synes og folk flest varmindre motbydelige en nå.Samfunnet generelt var bare et bedre sted. Pandemi og krig har gjort Norge til et høl!

Litt enig i det. Har bitt meg fast i noen ting den siste tiden

Endret av Geogass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2019 var skikkelig dritt for min del, men i forhold til hvordan livet mitt er nå så savner jeg det veldig. 

Anonymkode: 6e31e...36c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gått tilbake til 2018 og startet på nytt derfra jeg, det hadde jeg gitt mye for å få til. Livet mitt har i grunn falt i grus fra 2019 og utover, og jeg hater livet mitt nå. 

Anonymkode: 52724...a8a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...