AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Kompisene prioriteres nesten alltid foran meg. Avtaler vi har inngått avlyses når bedre tilbud fra kompisene kommer… what to do? Vi er begge 28 år og har lite kjæresteerfaring. Anonymkode: a78ae...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 Du avslutter og går videre, hva skal du med en sånn kjæreste? Du er tydeligvis ikke noen prioritet for han. Anonymkode: e222b...26f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Svaret er enkelt. Du tar det opp med han. Får en følelse av at han ikke er nok glad i deg. Du blir nedprioritert og det er aldri en hyggelig følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 Let it go. Du vil alltid lure på why. Anonymkode: 15f10...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 28. september 2024 #5 Del Skrevet 28. september 2024 Hadde ikke giddet. Jeg skal være førstepri, slik han vil være min førstepri. Jeg er litt tunghørt når det gjelder avtaler, men jeg vet det er viktig å holde dem likevel. Det ligger i ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 28. september 2024 #6 Del Skrevet 28. september 2024 Hadde samme problemet når jeg og kjæresten ble sammen. De er en veldig sammensveiset vennegjeng som har kjent hverandre lenge, og jeg tror det satt veldig langt inne for ham å si nei til dem og prioritere andre ting enn det han var vant til. Skjedde et par ganger at han avlyste avtaler med meg for å være med dem, og jeg sa klart ifra om at det ikke var innafor. Avtaler skal holdes, med mindre noe veldig alvorlig har skjedd. Om det var slik at han følte veldig for å henge med vennene en helg, så fikk han heller la være å avtale noe med meg fram til han visste sikkert om de kom til å henge eller ei. Om han allerede hadde en avtale med meg, så forventet jeg at han dukket opp. Var også tydelig på at selv om jeg ikke forventer å alltid være førsteprioriteting i livet hans, så forventer jeg å faktisk prioriteres nok til at vi kan være sammen noen dager i uka. Var han ikke villig til å prioritere det, så var det ikke vits i at vi var sammen. Har ikke hatt noe mer problemer med dette etter at jeg tok det opp. Jeg kommer også godt overens med vennene hans, så noen ganger gjør vi alle ting sammen. Han er en god kjæreste, og jeg er glad det bare var en liten prat som skulle til for at han skulle forstå at også parforhold er slikt som man må lage tid til om det skal funke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #7 Del Skrevet 29. september 2024 Buh bye👋👋👋 Anonymkode: 1198a...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #8 Del Skrevet 29. september 2024 Han har fått det han ville ha. Sex. Og nå har han gått videre og venter på at du skal dumpe. Er forøvrig kun du som tror dere er kjærester. Han er det bare på liksom. Anonymkode: 99c35...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå