AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg og en venninne havnet i en diskusjon idag, som jeg trenger noen andre sitt perspektiv på. Hun kom hjem fra et ons (one night stand) igår, og fortalte om hvor søt han hadde vært. Han hadde blant annet lånt bort tannbørsten sin til henne, da hun (åpenbart) ikke hadde sin egen med. Jeg sa til henne at jeg synes det var null søtt og egentlig ganske ekkelt, men hun forsvarte det med at de uansett hadde delt spytt osv. Er det bare jeg som synes dette var forferdelig ekkelt? Anonymkode: 19ac4...33f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Del Skrevet 28. september 2024 Nei helt enig. Jeg lar være å pusse tennene en kveld eller dag enn å ta noen andres. Anonymkode: 612f3...fd3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Det er vel ikke farlig. Bare ekkelt. Og ekkelt er individuelt. Det var ikke du som pusset tennene, du stod ikke og så på, så jeg forstår ikke helt at du trenger å føle så mye på dette? Jeg hadde ikke lånt tannbørste, nei. Men jeg spiser videre av maten selv om katten har tatt en smakebit. Og har ingen sterke følelser i forhold til hva andre føler i forhold til noen av disse tingene. Anonymkode: 7f73a...c01 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og en venninne havnet i en diskusjon idag, som jeg trenger noen andre sitt perspektiv på. Hun kom hjem fra et ons (one night stand) igår, og fortalte om hvor søt han hadde vært. Han hadde blant annet lånt bort tannbørsten sin til henne, da hun (åpenbart) ikke hadde sin egen med. Jeg sa til henne at jeg synes det var null søtt og egentlig ganske ekkelt, men hun forsvarte det med at de uansett hadde delt spytt osv. Er det bare jeg som synes dette var forferdelig ekkelt? Anonymkode: 19ac4...33f Nei, det er ikke bare du som synes dette er ekkelt. Jeg låner ikke engang min manns tannbørste!! Da får det bli litt tannkrem på fingeren og gjøre det beste ut av det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Del Skrevet 28. september 2024 Om den er HELT tørr før bruk skal den være fri for bakterier...når det blir fuktig igjen blomstrer de opp igjen. Men i munnen din er det så mange av de fra før...ca 1000 forskjellige faktisk Så du går nok klar. Hilsen Tannlege. Anonymkode: e5fea...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frutiger fisk Skrevet 28. september 2024 #6 Del Skrevet 28. september 2024 Nei, ikke ekkelt i det hele tatt, syns det var velidig søtt. (Med mindre en av dem har munn herpes) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. september 2024 #7 Del Skrevet 28. september 2024 Å låne tannbørsten til andre er ekstremt ekkelt, bare tenk på alle basillene 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #8 Del Skrevet 28. september 2024 Nei æsj, hadde ikke lånt mannen min sin tannbørste en gang🤮 Anonymkode: 51b2a...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #9 Del Skrevet 28. september 2024 Her er vi nok bare veldig forskjellige. Mannen min låner min uten problem, mens jeg synes det er kjempeekkelt. Håndkle eller klut med tannkrem 👍 Anonymkode: ef7ab...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 28. september 2024 #10 Del Skrevet 28. september 2024 (endret) Æsj nei. Har hatt spontane overnattinger hos venner. Da bruker jeg ren finger med tannkrem. Gnikker litt og så litt vann= munnskyll med tannkrem. Helt greit for en natt Endret 28. september 2024 av Sugerøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #11 Del Skrevet 28. september 2024 Huff😖Han har sikkert delt tannbørsten med andre ONS før henne😫 Anonymkode: 984f4...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #12 Del Skrevet 28. september 2024 Det ekle her er vel å bade i en fremmeds kjønnsorganer og safter. Hun delte vel både spytt og slim av alle slag med denne mannen tidligere på natta 😘 blir litt kleint å klage over tannbørsten da 😆 Anonymkode: c605e...3d0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #13 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det ekle her er vel å bade i en fremmeds kjønnsorganer og safter. Hun delte vel både spytt og slim av alle slag med denne mannen tidligere på natta 😘 blir litt kleint å klage over tannbørsten da 😆 Anonymkode: c605e...3d0 Blir litt som de evindelige trådene om folk som bytter handklær hver dag, eller har regler for hvilken side som brukes, for at man ikke skal tørke seg nedentil og i ansikt med samme handkle. Mistenker egentlig at mange som svarer i slike tråder ikke har et sexliv. Anonymkode: 7f73a...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #14 Del Skrevet 28. september 2024 Frutiger fisk skrev (1 time siden): Nei, ikke ekkelt i det hele tatt, syns det var velidig søtt. (Med mindre en av dem har munn herpes) Et ONS er aldri søtt, aldri. Det er derfor de fleste jenter/kvinner holder slike ting hemmelig for fremtidige partnere. Null romantikk, null søtt, bare ren transaksjonell gjensidig onani. Anonymkode: c605e...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #15 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et ONS er aldri søtt, aldri. Det er derfor de fleste jenter/kvinner holder slike ting hemmelig for fremtidige partnere. Null romantikk, null søtt, bare ren transaksjonell gjensidig onani. Anonymkode: c605e...3d0 Hvilken menighet ringte og ba om meningen din? Anonymkode: 7f73a...c01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #16 Del Skrevet 28. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Å låne tannbørsten til andre er ekstremt ekkelt, bare tenk på alle basillene 🤢 Kliner du ikke med folk heller? Eller oralsex? Anonymkode: d9888...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #17 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et ONS er aldri søtt, aldri. Det er derfor de fleste jenter/kvinner holder slike ting hemmelig for fremtidige partnere. Null romantikk, null søtt, bare ren transaksjonell gjensidig onani. Anonymkode: c605e...3d0 Holde hemmelig? 🤣 aldri blitt spurt om tidligere sexerfaringer. Eller jo. Av første kjæresten da vi var 16 og 17 Anonymkode: d9888...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #18 Del Skrevet 28. september 2024 Har vi først tungekysset, eller hatt oralsex, så er jeg ganske avslappet til tannbørsten. Anonymkode: 8ecca...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #19 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 13.17): Huff😖Han har sikkert delt tannbørsten med andre ONS før henne😫 Anonymkode: 984f4...0b1 Det hadde han sikkert med pikken og tungen også. Anonymkode: 30569...17a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #20 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilken menighet ringte og ba om meningen din? Anonymkode: 7f73a...c01 Jehovas. Anonymkode: 30569...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå