AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Skrevet 28. september 2024 Denne tråden er for de som liker halloween. Liker du ikke halloween og markerer ikke så er det altså ikke nødvendig for deg å svare i tråden Hva er deres planer for halloween? Skal dere bake noe spesielt, kostyme? Pynt? Skjære ut gresskar? Hva er deres tradisjoner? Skal du se noen gøye skrekkfilmer? Følge barna rundt på knask eller knep eller gjøre noe annet kjekt Selv så skal jeg pynte huset og inngangspartiet med gresskar, se skrekkfilmer. Anonymkode: 3d660...0b5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Skrevet 28. september 2024 Jeg har ikke barn, ellers hadde jeg tatt det helt ut med pynt og tradisjoner. 31.oktober har vært en spesiell dag for oss lenge, så vi hadde mat-tradisjoner allerede før Halloween kom til Norge. Så det er ikke en direkte del av Halloween for oss. Jeg pynter trappa, har gresskar (plast) og noen figurer. Setter ut godteri da det bare er naboungene som går her, og de forsyner seg moderat. Inne har jeg lysrekker med spøkelser i ene vinduet, og borddekorasjon (brett med figurer) på spisebord og salongbord. Tenner en del lys. Katten har hekse-kostyme, og jeg har djevelhorn. Anonymkode: 64055...873 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Skrevet 28. september 2024 Jeg elsker også halloween, den koselige og skumle stemningen er så fin. Jeg bor alene og ikke på et sted hvor det typisk kommer folk og ringer på for knask eller knep, så blir nok alene på halloween. Tenker uansett å pynte litt, og forhåpentligvis få litt inspirasjon her om noe godt å spise eller passende aktiviteter jeg kan gjøre. Liker også å bruke pinterest som inspirasjon. Jeg skal i alle fall pynte med gresskar. Anonymkode: a7a92...241 2
skreppamedleppa Skrevet 28. september 2024 #4 Skrevet 28. september 2024 Jeg elsker halloween Jeg har fri på fredagen og det har en venninne av meg også så vi skal være sammen på torsdagen langt inn i de sene nattetimer og kjører the whole shebang. Her er det pynt, skrekkfilm, og halloween snop i lange baner. Vi kjører enkel middag med bare noe pizza eller tapas fra foodora den dagen men det er jo så mye kreativt en kan lage til middag som går i et med halloween tema om en går all in. Og ja jeg skjærer ut gresskar for pynt, har hodeskaller og flaggermus lyslenker, spindelvev og mye annet. Skrekkfilm listen er lang som et uår, og det blir skikkelig koselig. Halloween fest på jobben skal jeg på lørdag den 2. november, er litt usikker på kostymevalg enda men satser på at det blir bra okke som. Bruker også mye pinterest for inspirasjon både til pynt, hva en kan lage av mat mm. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Skrevet 28. september 2024 Halloween lyser opp oktober, en fin tid. Her skal tenåringene ha halloween fest med overnatting helgen etter halloween slik at halloween pynten blir stående litt lengre. Jeg skal binge skrekkfilmer Anonymkode: fe36b...768 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #6 Skrevet 28. september 2024 ELSKER Halloween! Hele huset innvendig og utvendig er pyntet med alt jeg får tak i omtrent. Barnet i huset har alltid besøk på Halloween og går sammen. Godteriet som blir levert ut er laget ferdig i Halloween-poser. Det er pynt og skrekkfilmer, mat i forskjellig former og skikkelig god stemning. Supergøy🥰 Jeg må dog slutte å handle inn så mye, summene som brukes er alt for høye og det er andre ting jeg heller burde prioritere for å si den sånn🙄😂😮💨 Anonymkode: 870d0...484 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå