AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Skrevet 28. september 2024 Hei! Dette innlegget er ment for menn, og håper det finnes menn her som kan svare seriøst! Jeg har det som kalles grower penis. Som vi vet lever den jo, og endrer form / sammentrekning gjennom dagen, men min trekker deg så hardt sammen at det kjennes ubehagelig. Er det noen som kan relatere til dette? Jeg snakker nå i romtemperatur med klær på osv, ikke is bading. Problemet med dette for meg er at jeg kjenner når den krymper helt, og det er psykisk ubehagelig om jeg kan kalle det det. Jeg vet den er bitteliten og hard, så står liksom rett ut av kroppen. Jeg føler meg så dum med en så liten og sammentrukket penis. Neste spørsmål: Det samme skjer når jeg tisser. Om jeg drar den ut, og rister den litt så blir den større. Da klarer jeg å rette den ned mot skåla i do og urinere stående. Underveis mens jeg tisser så trekker den seg sammen, og stråler retter seg opp mot sisterna. Håper dere forstår hva jeg mener. Dette gjør at det blir vanskelig å tisse stående. Er det noen andre som har det slik? Er det slik at alle Growere kjenner det slik? Eller har jeg kanskje en slags ekstrem grower! Så veldig grower er den jo heller kanskje på en måte da den er ca 11 cm full erigerrt Håper på seriøse tilbakemeldinger! Anonymkode: b6db5...1f9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Dette innlegget er ment for menn, og håper det finnes menn her som kan svare seriøst! Jeg har det som kalles grower penis. Som vi vet lever den jo, og endrer form / sammentrekning gjennom dagen, men min trekker deg så hardt sammen at det kjennes ubehagelig. Er det noen som kan relatere til dette? Jeg snakker nå i romtemperatur med klær på osv, ikke is bading. Problemet med dette for meg er at jeg kjenner når den krymper helt, og det er psykisk ubehagelig om jeg kan kalle det det. Jeg vet den er bitteliten og hard, så står liksom rett ut av kroppen. Jeg føler meg så dum med en så liten og sammentrukket penis. Neste spørsmål: Det samme skjer når jeg tisser. Om jeg drar den ut, og rister den litt så blir den større. Da klarer jeg å rette den ned mot skåla i do og urinere stående. Underveis mens jeg tisser så trekker den seg sammen, og stråler retter seg opp mot sisterna. Håper dere forstår hva jeg mener. Dette gjør at det blir vanskelig å tisse stående. Er det noen andre som har det slik? Er det slik at alle Growere kjenner det slik? Eller har jeg kanskje en slags ekstrem grower! Så veldig grower er den jo heller kanskje på en måte da den er ca 11 cm full erigerrt Håper på seriøse tilbakemeldinger! Anonymkode: b6db5...1f9 Er du overvektig? Anonymkode: c3008...203
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 Ja, jeg er overvektig, men forstår ikke hvordan det påvirker i hvilken grad penis trekker seg sammen. Finnes det noen sammenheng? Eller tenker du på noe annet? Anonymkode: b6db5...1f9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #4 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, jeg er overvektig, men forstår ikke hvordan det påvirker i hvilken grad penis trekker seg sammen. Finnes det noen sammenheng? Eller tenker du på noe annet? Anonymkode: b6db5...1f9 Alt påvirkes negativt av at du er overvektig. Anonymkode: 89a4a...539
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 Noen som har noe mer info her ja, vet overvekt er negativt. Jobber med saken Anonymkode: b6db5...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå