AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #1 Skrevet 28. september 2024 Andre som har opplevd dette? Legen sa det kom til å vokse ut ny, men blir jo litt nervøs når det skjer så tidlig… Anonymkode: 9212f...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #2 Skrevet 28. september 2024 Slimproppen kan gå mange ganger. Ikke noe å tenke på Anonymkode: fe1ae...57d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Skrevet 28. september 2024 Jeg skal være ærlig og si at det hadde bekymret meg. Fikk du beskjed om å ta det rolig? Tror jeg hadde bedt om sykemelding og unngått fysiske belastninger, særlig løft Anonymkode: cb193...b05
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #4 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal være ærlig og si at det hadde bekymret meg. Fikk du beskjed om å ta det rolig? Tror jeg hadde bedt om sykemelding og unngått fysiske belastninger, særlig løft Anonymkode: cb193...b05 Fikk kun beskjed om ikke å bade i vann med med bakterier, da det nok kan føre til infeksjon. Ikke noe annet jeg måtte ta hensyn til. Kan jo også unngå å løfte tungt i tilfelle men.. Hun sa i hvert fall at det ikke var noe jeg skulle bekymre meg for. Anonymkode: 9212f...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slimproppen kan gå mange ganger. Ikke noe å tenke på Anonymkode: fe1ae...57d Har det skjedd med deg? Anonymkode: 9212f...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå