Gå til innhold

Kaffe latte hos Narvesen...hva er dette egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette noe å satse på? Er jo mye billigere enn kaffebrenneriet for eks. Men det er vel melkepulver?

Er den god? 😊

Anonymkode: 9e313...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette noe å satse på? Er jo mye billigere enn kaffebrenneriet for eks. Men det er vel melkepulver?

Er den god? 😊

Seven eleven sin kaffe er mye bedre enn Narvesen sin. Drikker kun der om jeg ikke har avtaler på kaffe hvor jeg må sette meg.

Anonymkode: 6829e...cb7

• Liker 1
Skrevet

Narvesen sin kaffe er billig og god. Det blir brukt fersk melk, ikke melkepulver 😉

Anonymkode: f5d36...02a

Skrevet

Det er vel bare å smake? Jeg synes den er rimelig kjip, men bedre enn ingenting. Ok på biltur, men aldri om jeg hadde kjøpt det med bedre muligheter tilgjengelig 

Anonymkode: a95ba...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Seven eleven sin kaffe er mye bedre enn Narvesen sin. Drikker kun der om jeg ikke har avtaler på kaffe hvor jeg må sette meg.

De bruker akkurat den samme kaffen, så forskjell i smaken går mer på hvor flinke butikkene er med vask og rens.

Anonymkode: c9a17...2b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De bruker akkurat den samme kaffen, så forskjell i smaken går mer på hvor flinke butikkene er med vask og rens.

Hvem leverer bønner der da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, de har ikke de samme alternativene og kaffen på Narvesen smaker surt uansett hvor jeg har smakt på det. But you do you. Om Narvesen har dårlige rutiner eller bønner er lite relevant for meg da jeg ikke har tenkt å rense maskinen før jeg bruker den 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er min erfaring også. Jeg tror det kan ha med innstillinger på maskinen å gjøre, for de har jo akkurat de samme maskinene. 7-eleven sin kaffe latte er varmere og har ordentlig melkeskum på toppen, Narvesen sin er lunken og flat. Jeg synes faktisk også at espressosmaken er kraftigere hos 7-eleven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...