Gå til innhold

Ingen interesse for boligen som ligger til salgs.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er skuffet og litt overrasket. Er det flere som har problemer med å få solgt boligen sin nå? Lite interesse på visninger? 

Anonymkode: 79d99...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat solgt. Gikk 6 dager fra den kom på finn til den var solgt.

Hadde forventet at det skulle gå lengre tid,  og flere visninger. Ganske overrasket at det gikk så raskt, de fleste andre boligene her ligger ganske lenge.

Anonymkode: a1b3c...38f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på hva slags bolig og hvor den ligger. Noen ting kuppes eller går umiddelbart etter første visningsrunde, mens andre ting blir liggende i månedsvis.

Anonymkode: f5400...e11

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overpriset går gjerne seint.Jeg er ikke villig til å gi mange mill for et krypinn.

Anonymkode: acbbb...eb3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en bolig til salgs for en mill over det andre helt likedane leiligheter selges for. Klart den ikke blir solgt, vært til salgs lenge nå. Latterlig hvordan enkelte tror de kan overprise en liten leilighet.

Anonymkode: 028e6...75b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe og selge. Har fulgt med på markedet en stund. Det er mye som ikke blir solgt, og/eller som ligger ute i flere mnd. Enkelte objekt har blitt satt ned ganske mye i pris og blir fortsatt ikke solgt. 

Håper jo å kunne gjøre et kupp som kjøper, men vet jo at jeg også må selge. Gruer meg til det, markedet virker tøft. 

Anonymkode: 34072...f16

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på MYE: 

Beliggenhet

Pris

Andre boliger til salgs i samme område

Planløsning

Bilder/styling

osv. osv. 

Anonymkode: 0ceb6...bb4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksempel: For et par år siden var vi på boligjakt i et spesielt område. Omtrent alle boligene som lå ute, hadde åpen kjøkkenløsning. Da var det helt uaktuelt for oss - uansett pris. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen boliger er mer attraktiv enn andre. Her kan bolig ligge ute i over ett før det er solgt 

Anonymkode: 22885...43c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boligmarkedet har jo vært veldig tregt i et par år nå. Det har blitt en real propp, da veldig få tør å kjøpe bolig før de har solgt sin egen.

Et hus nedi veien her har blitt lagt ut for salg bare et knapt år etter at det ble kjøpt. Og nå vil de ha 400 000 mer enn hva de kjøpte det for. Lykke til sier jeg bare.

Egentlig rart at boligmarkedet er så tregt, hører jo stadig på podcaster at nordmenn har hatt lønnsfest på 6-7 % i år som i fjor (ikke meg da, men sånn er det å jobbe i helsevesenet). Nesten litt merkelig at det stagnerer sånn da.

Anonymkode: 56e20...1fc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen boliger er mer attraktiv enn andre. Her kan bolig ligge ute i over ett før det er solgt 

Anonymkode: 22885...43c

Samme her. Bor i et område som dessverre ikke er så attraktivt. Aldri i livet om vi kjøper før vi har solgt, orker ikke å utsette oss for en mulig finansiell katastrofe. Planlegger å selge i løpet av 2-3 år. Heldigvis så er huset i seg selv helt fantastisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (5 timer siden):

Ikke salg/interesse = for dyrt

Ikke salg/interesse = fordi boligmarkedet går ekstremt tregt nå. Nesten ingen tør å kjøpe før de har solgt egen bolig, dermed blir det en propp i boligmarkedet. Det er bare helt feil tid å selge bolig på nå, punktum. Boligrenta skremmer fremdeles vettet av folk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Eksempel: For et par år siden var vi på boligjakt i et spesielt område. Omtrent alle boligene som lå ute, hadde åpen kjøkkenløsning. Da var det helt uaktuelt for oss - uansett pris. 

Mens for oss, som vil ha åpne løsninger, ett lyst og luftig hjem, så er ikke lukket kjøkken noe god løsning.

Anonymkode: dcb5c...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Kan ikke fordra åpen kjøkkenløsning.

Anonymkode: a0dbe...f28

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...