Gå til innhold

Noen som har hatt tretthetsbrudd nede på fotbladet og kan fortelle litt om det? Og hva slags behandling fikk du/dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at jeg har pådratt meg dette, da jeg våknet opp i dag med mye smerter nede på foten. Ikke kan jeg løfte foten noe særlig, så jeg halter og på en måte kaster foten bortover, det er verre når jeg går i trapper eller bakker, både opp og ned. Samt at jeg er litt hoven. Når jeg er helt i ro så kjenner jeg liten til det, det eneste er at det noen ganger verker  og da verker det helt opp I kneet.

Jeg klarer kun å gå med et par sko, og det er veldig lette joggesko, som ikke strammer over foten. De andre skoene var helt umulig å bruke, eller å få på i det hele tatt. Det er nesten for vondt til å bruke sokker, og klarer kun å ha på tynne og vide sokker.

Jeg har de siste dagene vært på en svært aktiv ferie, der jeg har gått mellom 18 000-22 000 skritt om dagen. Dette er ikke jeg eller kroppen min vant til da jeg vanligvis er i mye mindre bevegelse i løpet av dagene, pga sykdom. 

I tillegg er jeg i overgangsalderen, jeg er helt på grensen til å være beinskjør og bruker medisiner for å forebygge, jeg er overvektig (noe jeg har blitt de siste årene da jeg ble syk), samt at jeg røyker..

Jeg vet ikke om jeg skal se det an noen dager, eller om jeg skal be om MR?

Hva annet kan det være?

Anonymkode: 55008...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...