Floja Felíz Skrevet 24. februar 2006 #21 Skrevet 24. februar 2006 Jeg tenkte helelr ikke å ha, synes det er litt "dillete" og ikke helt meg, MEN så har jeg to små kusiner på 6 og 3 år som sannsynligvis ikek vil få anledning til å være brudepiker på MANGE år....så jeg syntes de skulle få være. det er jo alle små jenters drøm og jeg skal kjøpe ordentlige prinsessekjoler til de også Det er mest for deres skyld, for min del hadde jeg ikke trengt. De ble SÅ glade når jeg spurte. Sitetr og ser på bilde av kjolen hele tiden og drømmer og gleder seg skikkelig. Følte at jeg ville gi de dette, derfor skal jeg ha to små brudepiker ← Vi skal ha fire brudepiker bare av denne årsaken. Skulle egentlig bare ha datteren til sambo, men vi kunne ikke utelate de tre niesene hans. De ble så ivrige da de fikk høre at jeg "eeeendelig!!" skulle bli tanta deres "på ordentlig", og jeg ble jo litt rørt jeg da... :rosasmil:
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 24. februar 2006 #22 Skrevet 24. februar 2006 Skjønner at det kan være koselig når små i familien har lyst og får glede av det .
Gjest Piper Skrevet 24. februar 2006 #23 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Vi hadde tre brudebarn, der minsten vår var ringbærer og de to niesene våre var brudepiker. De var så utrolig flotte, og jeg ville ikke vært de foruten Endret 24. februar 2006 av Piper
Lavendula Skrevet 25. februar 2006 #24 Skrevet 25. februar 2006 Her hvor vi bor er det veldig vanlig å ha små brudepiker/svenner, og det synes jeg er veldig flott! Har ved et par anledninger opplevd å se større brudepiker i tenårene, og det hadde jeg peronlig ikke villet ha i mitt bryllup, synes de skal være små og søte og ikke på høyde med bruden. Synes det er spesielt moromt når det er parets egne barn, og ååå så søtt når de har små oppgaver (store!) som feks. å bære ringene! *sukker og drømmer seg bort, ikke gift enda men leker med tanken*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå