Gå til innhold

Olaplex no.3

Maria.eb

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker olaplex no.3? Jeg har brukt olaplex no 3. i flere år. ( alle de gangene jeg har bleika håret). Jeg er kjempe fornøyd med produktet!

MEN! For noen dager siden hørte jeg av søstre kjæresten min at man ikke skal skylle håret med shampoo og balsam etter behandlingen! Hun er frisør og har hatt mange kurser for olaplex produkter og hun mener at det er det dummeste hun har hørt.🤯 Hun mener at man skal skylle håret bare med vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo litt rart ut... Jeg har flaska foran meg nå, og det står jo på den at for å få best resultat bør man bruke nr 4, sjampo, og nr 5, balsam, etter å ha skylt ut nr 3 🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den en gang i uken og bruker min vanlige shampo og balsam etterpå. Håret er så fint som bare det. 

Anonymkode: 52fe0...2ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermer skrev (På 30.9.2024 den 7.43):

Høres jo litt rart ut... Jeg har flaska foran meg nå, og det står jo på den at for å få best resultat bør man bruke nr 4, sjampo, og nr 5, balsam, etter å ha skylt ut nr 3 🤔

Ekspander  

Ja, ikke sant… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 7.49):

Jeg bruker den en gang i uken og bruker min vanlige shampo og balsam etterpå. Håret er så fint som bare det. 

Ekspander  

Vasker du høre med shampo før du bruker olaplex no.3 ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 8.19):

Nei, bare skyller det.

Ekspander  

Jeg vasker håret engang med shampo rett før jeg skal bruke olaplex no. 3 . Det er fordi jeg har ofte hår beskyttelse spray eller olje på håret. Også venter jeg minst 20 minutter , ofte noen timer også skylle jeg håret med shampo og balsam rett etter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermer skrev (På 30.9.2024 den 7.43):

Ekspander  

Merkelige greier. Jeg skjønner ikke i det hele tatt hvorfor hun skal mene noe annet…

Endret av Maria.eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria.eb skrev (På 30.9.2024 den 8.23):

Merkelige greier. Jeg skjønner ikke i det hele tatt hvorfor hun skal mene noe annet…

Ekspander  

Er det noe jeg har lært i løpet av mine 40 år er det at noen bare må ha meninger kun for å kunne ha en mening :) Du kan jo spørre henne? Jeg blir jo litt nysgjerrig på hva hun vet som ikke Olaplex selv vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattsvermer skrev (På 30.9.2024 den 9.02):

Er det noe jeg har lært i løpet av mine 40 år er det at noen bare må ha meninger kun for å kunne ha en mening :) Du kan jo spørre henne? Jeg blir jo litt nysgjerrig på hva hun vet som ikke Olaplex selv vet

Ekspander  

Jeg sa til henne at jeg vasker håret med shampo og balsam etter å ha brukt olaplex nr. 3 og det er den responsen jeg fikk tilbake. « Hææææææ??? Jeg har vært på olaplex sine kurser flere ganger og det du sier stemmer ikke i det hele tatt»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...